Koncept vozu Peugeot 907 – vášeň a potěšení

ar1, 30. srpna 2004, 10:28 Google+

Koncept 907, který vznikl díky novátorskému nadšení a zkušenostem značky Peugeot,...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
907

907 | foto: Peugeot ČR

Sdílejte článek

je moderní a zároveň klasické dvoumístné kupé typu Grand Tourisme, jenž tvoří pomyslný mezník mezi slavnou minulostí, dynamickou současností a smělou budoucností.

Velkoryse dimenzovaný pohon ve spojení s ušlechtilou architekturou vozu představuje jedinečnou kombinaci špičkových technologií s automobilovými tradicemi. Koncept je poháněn dvanáctiválcem V12 o objemu 6,0 l a maximálním výkonu 368 kW (přibližně 500 k). Motor je uložen podélně za přední nápravou a převodovým hřídelem převádí svůj výkon na šestistupňové ústrojí uložené podélně před zadní nápravou.

Rozvor kupé GT činí 2,50 m, délka je 4,37 m, šířka 1,88 m a nejvyššího bodu dosahuje karoserie ve výšce 1,21 m. Kabina vozu byla záměrně umístěna těsně před zadní nápravu, což umožnilo maximálně prodloužit přední kapotu. Prostorný interiér je určen dvěma osobám. Celková hmotnost vozu je přibližně 1 400 kg.

Konstrukce vozu byla vytvořena z karbonového skeletu, na kterém jsou připevněny mechanické části, jako například čtyři polonápravy s dvojitým lichoběžníkovým zavěšením kol.

Prosklenou plochou zakomponovanou do kapoty vozu můžeme pozorovat dvanáct sacích hrdel připomínajících „mechanický hudební nástroj“.

Čelní sklo a střecha tvoří jeden prosklený celek, který plynule navazuje na zadní okno. Boční žebrování zdobí přední blatníky i boční sloupky a do víka zavazadlového prostoru je integrován výsuvný spojler.

Po obou stranách vozu vyúsťují dvojité koncovky výfuku. Na dokonalosti exteriéru se podílí i hliníková kola o rozměru 18’’ a pneumatiky Michelin 275/40.

Karoserie kupé Grand Tourisme je v barvě šedá Molybdène.

Interiér kabiny i sedadla jsou potažena v kombinaci hnědá kůže a světle šedá Alcantara s dekorativními prvky z pravého dřeva na volantu a hlavici řadicí páky.

Ukazatele na sdruženém přístroji jsou numerické a dotyková obrazovka na středovém panelu je spojena s počítačovou jednotkou (funkce GPS, přehrávač formátu MP3, ...).

Zavazadlový prostor byl tomuto kupé navržen speciálně na míru.

Peugeot ČR
Vytisknout

Diskuze: Koncept vozu Peugeot 907 – vášeň a potěšení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

607HDI

Peugeot 607 – harmonie krásy a technologie

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud