Program „auto-plus“ znovu posílil

ar1, 12. července 2004, 15:56 Google+

Program prodeje ojetých vozů pod značkou „auto-plus“, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v roce 2001, patří dnes k nejvyhledávanějším způsobům koupě kvalitního ojetého vozu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Phaeton

Phaeton | foto: Import Volkswagen Group

Sdílejte článek

Svědčí o tom mj. neustále rostoucí prodeje: Během prvních šesti měsíců tohoto roku se v programu „auto-plus“ prodalo 4568 ojetých vozů, což znamená meziroční nárůst o 5,8 %.

„Zájemci o ojeté vozy dobře vědí, že u nás najdou skutečnou kvalitu a solidní záruky,“ komentuje pololetní výsledky Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“. „Našim nejsilnějším argumentem je jistota koupě po všech stránkách kvalitního a důkladně prověřeného vozu jasného původu, jehož technický stav zkontrolovali specialisté značkových servisů.“ Program „auto-plus“ však přináší řadu dalších výhod a jistot - jde především o možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění a doživotní záruku mobility na vozy Audi, SEAT a Volkswagen.

Do systému „auto-plus“ jsou zařazovány ojeté vozy všech značek koncernu Volkswagen i dalších výrobců. Z koncernových značek se v prvním pololetí nejlépe prodávaly vozy Škoda, ačkoli právě jejich prodej jako jediný nepatrně poklesl – konkrétně na 2229 kusů, což znamená pokles proti stejnému období loňského roku o 2,2 %. Prodeje všech ostatních značek koncernu Volkswagen rostly - nejlépe se prodávaly vozy Volkswagen (953 vozů, meziroční nárůst o 23 %, nejprodávanější model: Golf IV (262 ks)). Vozů SEAT se za první pololetí prodalo celkem 302 (+3,5 %, nejprodávanější model: Toledo (89 ks)). Vozů Audi se prodalo 234 (+20 %, nejprodávanější model: Audi A6 (67 ks)). Užitkových vozů Volkswagen se během prvních šesti měsíců prodalo 133, což znamená výrazný nárůst o 29 %. Nejlépe se prodávaly modely Transporter (72 ks).

„Mírný pokles prodejů škodovek a naopak další výrazné posílení prodejů vozů sesterských značek koncernu Volkswagen odpovídá zaměření programu „auto-plus“, který se orientuje především na kvalitní vozy Audi, SEAT a Volkswagen,“ vysvětluje Petr Neústupný.

Automobilů ostatních značek se od ledna do června v systému „auto-plus“ prodalo celkem 717, tedy o 13 % více oproti stejnému období roku 2003.

Při budování kontaktů se zákazníky sází projekt „auto-plus“ hodně na internet a tato strategie se osvědčuje. „Počet unikátních návštěvníků našich stránek www.auto-plus.cz se během prvního pololetí vyšplhal až na 384 758, což je o třetinu více, než kolik činila návštěvnost internetových stránek během první poloviny roku 2003,“ říká Petr Neústupný. O kvalitě nabídky a dobré obchodní politice svědčí i rychlá „obrátka“ nabízených automobilů – ojetý vůz z programu „auto-plus“ čeká na svého nového majitele průměrně pouhých 46 dnů.

„Zákazníci oceňují také stále bohatší nabídku ojetých vozů, která dnes zahrnuje bezmála 1700 vozů, a stále hustší síť prodejců - ojeté vozy pod značkou „auto-plus“ se v současné době prodávají v 35 centrech rozmístěných po celé České republice,“ říká Petr Neústupný. Nejúspěšnějším prodejcem se stala firma Auto Jarov, která během prvního pololetí dokázala zákazníkům předat 1359 ojetých vozů.

Import Volkswagen Group
Vytisknout

Diskuze: Program „auto-plus“ znovu posílil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Crosswagon

Představujeme: Alfa Romeo Crosswagon

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud