PSA vstříc trvalému rozvoji

Michal Bartoň, 21. června 2004, 17:36 Google+

PSA Peugeot Citroën spouští svou internetovou stránku věnovanou trvalému rozvoji. Stránka, která byla představena při příležitosti Týdne trvalého rozvoje, vyjadřuje..

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

..závazek celého podniku, že bude v rozvoji dlouhodobě pokračovat a že bude řádně vykonávat své ekonomické, a sociální závazky a povinnosti v oblasti životního prostředí.

Skupina, která již aplikovala nová ekonomická nařízení pro distribuci a servis vozidel, zveřejňuje svoji první zprávu týkající se trvalého rozvoje ve formě internetové stránky. Používá principy Global Reporting Initiative, což je mezinárodní referenční způsob podávání zpráv o trvalém rozvoji. Stránka je prvé řadě nástrojem analýzy pro hodnotící agentury, nevládní organizace a osoby s rozhodovacími pravomocemi na úřadech. Je to také stránka pedagogická, která se obrací k širšímu publiku, zejména k zákazníkům, zaměstnancům, akcionářům a dodavatelům.

Skupina zde podává zprávy o úkolech, se kterými je konfrontována, představuje své závazky, dopad své práce a detailně informuje o svých prioritních akcích a činnostech. S tímto on-line prostředkem získává PSA Peugeot Citroën dynamický vyvíjející se nástroj, bohatý na údaje, který je volně přístupný z podnikové adresy www.psa.fr nebo přímo z adresy www.developpement-durable.psa.fr.

Postup trvalého rozvoje PSA Peugeot Citroën, který pokračuje v tradici integrity, se opírá o tři zásady: pokračovat v užitečných technologických inovacích ve prospěch co největšího počtu lidí, řádně vykonávat své ekonomické, a sociální závazky a povinnosti v oblasti životního prostředí, udržovat se svými partnery vztahy založené na etických hodnotách a dialogu.

Skupina si je vědoma bezprostředních i dlouhodobých otázek, spojených s používáním automobilu, a proto stanovila tři základní úkoly vedoucí k trvalé individuální mobilitě: zvládnutí skleníkového efektu, bezpečnost na silnici a městská mobilnost. Společné jednání, jehož cílem je zvládnutí těchto úkolů, vede podnik k přesné definici své politiky.

Pravidelným informováním veřejnosti o uskutečněných a probíhajících projektech zvládnul PSA Peugeot Citroën další etapu pragmatické a ambiciózní koncepce vedoucí k trvalému rozvoji.

Tisková zpráva Peugeot ČR
Vytisknout

Diskuze: PSA vstříc trvalému rozvoji

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Efektivnější řízení značek koncernu GM - anotační foto

Efektivnější řízení značek koncernu GM

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud