Opel Corsa EcoFlex si vystačí s 3,7l nafty na 100 km

Braňo Porubčan, 31. října 2009, 09:51 Google+

Opel Corsa EcoFlex si od budúceho roka vystačí s minimom paliva, a to vďaka novému motoru 1,3 CDTI, prevzatému z novej Astry. Ten je oproti súčasnej ekologickej verzii výkonnejší a zároveň úspornejší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Corsa ecoFLEX

Corsa ecoFLEX | foto: Opel

Sdílejte článek

Opel Corsa sa od budúceho roka bude snažiť zaradiť k rekordmanom v najnižšej spotrebe vo svojej triede. Pomôže mu k tomu nový agregát 1,3 CDTI prevzatý z väčšej Astry, ktorý oproti súčasnému eko-prevedeniu EcoFlex ponúka nižšiu spotrebu a zároveň vyšší výkon a podstatne lepšiu dynamiku.

Aktuálny Opel Corsa EcoFlex s agregátom 1,3 CDTI ponúka výkon 55 kW a 170 Nm, priemerná spotreba má hodnotu 4,1 litra nafty na 100 km. Od nového roka je pre verziu EcoFlex pripravený vylepšený agregát rovnakého objemu, bude však disponovať zvýšeným výkonom na 70 kW a taktiež krútiacim momentom s hodnotou 190 Nm.

Vďaka optimalizácii aerodynamických prvkov karosérie, zníženému podvozku o 20 mm a pneumatikám so zníženým valivým odporom dosiahne Corsa EcoFlex priemernú spotrebu len 3,7 l/100 km, čo je jedna z najnižších hodnôt spotreby vo svojej triede.

Verzia EcoFlex však nebude žiadnou brzdou premávky ako by sa mohlo zdať. Agregát prepožičiava vozidlu celkom dospelé parametre, veď posúďte sami – akcelerácia 0-100 km/h prebehne za 12,3 s (-2,6 s), maximálna rýchlosť dosahuje hodnotu 177 km/h (+11 km/h).

Dobrou správou je, že cena verzie EcoFlex sa ani s príchodom vylepšeného výkonnejšieho a zároveň úspornejšieho agregátu nemení, novinkou je možnosť objednať si verziu EcoFlex vo všetkých stupňoch výbavy.

Vytisknout

Diskuze: Opel Corsa EcoFlex si vystačí s 3,7l nafty na 100 km

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Fox

Volksvagen ukázal modernizovaný Fox

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud