Honda šetří uzavře designerské studio v Německu

Marek Litzman, 6. října 2009, 12:27 Google+

Situace je těžká a je třeba šetřit. Management Hondy usoudil, že velké designové studio v Německu je zbytečné, proto ho zavře.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
REMIX

REMIX | foto: Honda Motor

Sdílejte článek

V roce 1992 otevřela Honda velké studio v Německu, ve městě Offenbach. Ve dvou patrech se rozkládalo 3000 metrů čtverečních designových dílen.

Hondě tak v Evropě zůstane jediné designové centrum, mnohem menší kancelář v Itálii. Její rozloha je jen 200 metrů čtverečních.

Zavřením studia samozřejmě design automobilky nekončí, Honda má další designová centra, například přímo v Japonsku.

Vytisknout

Diskuze: Honda šetří uzavře designerské studio v Německu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

928

Budoucí malé Porsche - po převzetí Volkswagenem bude koncernové

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud