Nový Volkswagen Polo od čtvrt milionu

Marek Litzman, 15. června 2009, 12:41 Google+

Dovozce Volkwagenu odtajnil ceníky na novou generaci Volkswagenu Polo. Jeho základní cena je těsně pod čtvrt milionem, v základu je ale ESP.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Polo

Polo | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Polo je nabízeno ve dvou výbavách, Trendline a Comfortline. Vyšší Highline u nás (zatím?) není nabízeno.

Polo neláká na minimální základní cenu, oproti tomu ale nabízí v základu již poměrně slušnou výbavu. V každém Polu proto najdeme čtveřici airbagů, ESP, rádio, centrál, asistent pro rozjezd do kopce, kontrolu tlaku v pneumatikách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a dvouose nastavitelný volant. Každý diesel je také vybaven filtrem pevných částic.

Vyšší výbava k tomu přidává dálkové ovládání na centrál, větší pneumatiky, dvojitou podlahu kufru, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, čtecí lampičky a přirozeně i hodnotnější potahy.

Příplatková výbava je velmi rozsáhlá, je možné koupit například automatickou klimatizaci, hlavové airbagy vepředu i vzadu, lepší rádio a tak dále.

Ceníky jsou platné pro zatím nepředstavenou třídvéřovou verzi. Pět dveří je možné dostat v nějakém balíčku, například s lepší klimatizací, nebo samostatně za 5400 Kč.

  1,2 6V 1,2 12V 1,4 16V 1,4 16V
Objem (ccm) 1198 1198 1390 1390
Válce/převodovka 3/5stupňová 3/5stupňová 4/5stupňová 4/7st. DSG
Výkon/točivý moment (koní/Nm) 60/108 70/112 85/132 85/132
Spotřeba (l/100 km) 5,5 5,5 5,9 5,8
Trendline (Kč)

244 500

260 400

281 400

333 600

Comfortline(Kč)

-

273 500

294 500

346 700

 

1,6 TDI

1,6 TDI

1,6 TDI

1,6 TDI

Objem (ccm) 1598 1598 1598 1598
Válce/převodovka 4/5stupňová 4/5stupňová 4/7st. DSG 4/5stupňová
Výkon/točivý moment (koní/Nm) 75/195 90/230 90/132 105/250
Spotřeba (l/100 km) 4,2 4,2 4,3 4,2
Trendline (Kč)

324 600

-

-

-

Comfortline(Kč)

337 700

369 500

421 600

395 900

Vytisknout

Diskuze: Nový Volkswagen Polo od čtvrt milionu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Touareg

Volkswagen Touareg BlueMotion - úsporný žrout

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud