Citroen mění logo i design

Marek Litzman, 10. února 2009, 10:53 Google+

Citroen si uvědomuje, že jen na tradici toho dnes už příliš neprodá a proto se rozhodl pro velmi radikální řez. Mění logo, image i názvy modelů a doufá, že mu to pomůže i v boji na světovém kolbišti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Citroën

Citroën | foto: Citroën

Sdílejte článek

Dvojici ostrých šípů používá francouzská automobilka již od roku 1984, takže více než 25 let. To je pravá doba na výměnu za něco modernějšího, novějšího, oblejšího.

Nové logo je modernější a hezčí. V to tedy alespoň doufá sama automobilka. Dvojice tradičních šípů se zaoblila a dřívější špičatost je ta tam.Oproti dřívějším jsou také plastické. Do názvu se vrací červená.

S logem se pojí i nová identita, která zahrnuje kompletně přepracovaný web www.citroen.com, jako náznak nové doby.

Automobilka se bude snažit také oživit svá prodejní místa a zlepšit vztahy se zákazníky. S tím se pojí vylepšený servis, asistenční služba, důraz na firemní zákazníky a také záruka rozšířená až na sedm let.

Citroen chce také ještě více odlišovat své jednotlivé modely a během příštích tří let uvést hned šestici novinek. Tou první bude nová DS3 v Ženevě.

Vytisknout

Diskuze: Citroen mění logo i design

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

E

Mini E se zpozdí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud