Opel Antara s prichádza s predným náhonom 4x2

Braňo Porubčan, 10. prosince 2008, 13:14 Google+

Nemecká automobilka Opel obohacuje modelový rad Antara o verzie s pohonom len predných kolies 4x2. Výhodou SUV-čka Opel Antara 4x2 je aj výhodnejšia cena a tradične dobrý pomer ceny a ponúkaných hodnôt.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Antara

Antara | foto: General Motors

Sdílejte článek

Pre modely Opel Antara s pohonom predných kolies je pripravený turbodiesel 2,0 CDTI so vstrekovaním common-rail s výkonom 93 kW/127 k a benzínový štvorvalec, ktorý z objemu 2,4 l dáva výkon 103 kW/140 k. Verzie s pohonom 4x2 sú vždy o cca 60 000 Sk (1991,6 EUR) lacnejšie, ako modely Antara 4x4.

Vo výbave týchto modelov nájdeme okrem iného systémy ESP, ABS, klimatizáciu, zariadenie pre bezpečný zjazd z prudkých svahov, čelné, bočné a hlavové airbagy, elektrické ovládanie všetkých okien, diaľkovo ovládané centrálne zamykanie, autorádio CD30 s MP3 s ovládaním na volante. Vznetové verzie majú navyše systém samočinného vyrovnávania svetlej výšky a prídavné elektrické kúrenie.

Opel Antara s dĺžkou 4,58 m ponúka v interiéri slušnú porciu miesta pre pasažierov, výhodou sú tiež agilné jazdné vlastnosti na ceste. Funkčnosť a flexibilitu umocňujú okrem iného aj asymetricky delené zadné sedadlá, či na prianie dodávaný nosič až dvoch bicyklov Flex-Fix, ktorý je vstavaný do zadného nárazníka. Modely so vznetovými motormi 2,0 CDTI s inštalovanou deliacou prepážkou umožňujú tiež odpočet DPH, pričom vozidlo zostáva stále päťmiestne.

Antara 4x2 poháňaná turbodieselom 2,0 CDTI s výkonom 93 kW/127 k dokáže z 0 na 100 km/h zrýchliť za 11,5 s, pričom jej priemerná spotreba je len 7,3 l/100 km.

Zážihový štvorvalec s výkonom 103 kW/140 k vyniká pokojnou chodom, čo je zásluha predovšetkým dvojice vyvažovacích hriadeľov a elektronického ovládania škrtiacej klapky. Antara 4x2 s týmto agregátom zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 11,6 s a jej priemerná spotreba je 9,3 l/100 km.
Vytisknout

Diskuze: Opel Antara s prichádza s predným náhonom 4x2

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

C6S

Covini C6W - šest kol v supersportu bude

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud