Renault Espace 1. svého druhu na českém trhu

ar1, 23. listopadu 2003, 00:55 Google+

Renault byl první, kdo začátkem osmdesátých let nabídl klientům nové pojetí automobilu, tzv. jednoprostorový vůz.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Espace, který se prodává od roku 1984, a kterého se dosud vyrobilo více než 900.000 kusů se nepřetržitě drží v čele segmentu velkých jednoprostorových vozů v Evropě.


Dnes zachází Espace čtvrté generace ještě dále, neboť si poprvé vydobil první pozici i na českém trhu s více jak 200 prodanými vozy od začátku roku a více jak 15% podílem v segmentu. Nový Espace si ponechává vlastnosti velkého jednoprostorového vozu a stále více se přibližuje limuzíně.


Proměnlivější modularita, individualizované pohodlí, nekompromisní úroveň bezpečnosti a speciálně upravená ergonomie místa řidiče se snoubí s nejvýkonnějšími motory v dané třídě. Podobně jako v předchozí generaci nabízí Espace IV dvě verze: Espace IV a Grand Espace IV.


Konstruktéři věnovali každé osobě v interiéru vozu ještě větší pozornost. Například tepelná pohoda je individuální. Každý cestující, včetně cestujících ve třetí řadě (Grand Espace) má vlastní odkládací prostor, stejně hodnotná sedadla, individuální teplo i klimatizaci.


Renault Espace sází na světlost tím, že nabízí největší prosklené střešní okno z automobilů vyráběných v současné době - o ploše 2,16 m2. S obrovským čelním sklem a zadním rozšířeným oknem má řidič skutečný trojrozměrný výhled do všech stran.


Vůz Espace je dalším z vozů Renault, který se může pochlubit hodnocením pěti hvězdičkami v mezinárodních bezpečnostních testech nezávislého konsorcia Euro NCAP. Cestující na všech sedadlech chrání 8 airbagů.


Co se týká pohonných jednotek, je jediným jednoprostorovým vozem, který nabízí výběr ze dvou 6-válcových motorů. Zážehový motor 3,5 V6 24V o výkonu 245 k a točivém momentu 330 Nm při 3600 ot./min. je v dané třídě nejsilnější.


Navíc se v závislosti na pohonné jednotce nabízejí dva typy převodovek: buď 6-stupňová ruční převodovka, anebo 5- stupňová automatická převodovka s impulsním ovládáním Proactive. Cena modelu Espace začíná na 880.000,- Kč. Seznamte se s etalonem třídy jednoprostorých vozů.

Renault ČR

Vytisknout

Diskuze: Renault Espace 1. svého druhu na českém trhu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Subaru Legacy japonským autem roku 2003-04 - anotační foto

Subaru Legacy japonským autem roku 2003-04

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud