Nový Fiat Panda

Petr Horák, 1. října 2003, 18:30 Google+

Při veškerém komfortu dneška a technologii zítřka je Panda všestranným řešením.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Odveze Vás kamkoli, za každodenními povinnostmi i za dobrodružstvím. Se svými 354 cm délky je nová Panda agilním vozidlem, které lze těžko definovat: profil vycházející ze sedanu je zde spojen s robustností víceúčelového vozidla. Svoji vitalitou nemá srovnání.

Zvýšený posaz řidiče, řadící páka na středovém panelu, vynikající viditelnost a prostornost interiéru, tři brilantní motory - to vše pro skvělý požitek z jízdy. Namátkou jmenujme několik dalších benefitů vozu Panda:

Posilovač řízení Dualdrive
Stačí stisknout tlačítko a zaparkujete jedním prstem, a to díky dvěma jízdním programům, které lze volit na přístrojovém panelu. Režim Normal nabízí citlivější řízení, režim City usnadňuje parkování.

Senzor parkování
Parkovací čidla, umístěná v zadním nárazníku, se aktivují automaticky, jakmile zařadíte zpátečku. Pomocí akustické signalizace Vás upozorňují na případnou překážku za vozem. S přibližující se překážkou se frekvence "pípání" zrychluje.

Klima a komfort
Manuální či automatická klimatizace s možností vnitřní cirkulace vzduchu. Stěrače s inteligentním mytím snázeji zbavují čelní sklo všech nečistot. Dálkové ovládání centrálního zamykání a elektricky nastavitelná zpětná zrcátka - vše pro maximální komfort.,

Audio výbava
Pro relaxaci při hudbě je k dispozici autorádio buď s kazetovým přehrávačem, přehrávačem CD či CD/MP3 a CD měnič. Základní souprava obsahuje 4 reproduktory, ale k dispozici je i hifi souprava se 6 reproduktory a subwooferem o akustickém výkonu 100W, stejně jako ovládání rádia na volantu.

Bezpečnost
Konstrukční bezpečnost: karoserie s vysokou tuhostí a schopností absorbovat nárazovou energii, která úspěšně obstála i v těch nejpřísnějších testech EURO a US NCAP.
Pasivní bezpečnost: nabídka airbagů na špici ve své kategorii (čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce, dva boční a dva okenní airbagy).
Aktivní bezpečnost: ABS/EBD a brzdová soustava s dvojitým okruhem.
Nová Panda je zkrátka po všech stránkách bezpečná.
Vytisknout

Diskuze: Nový Fiat Panda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Nový Opel Corsa - Facelift - anotační foto

Nový Opel Corsa - Facelift

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud