Výroba legendárního „Brouka“ je již minulostí

ar1, 5. srpna 2003, 23:38 Google+

Lidové auto z časů nacistického Německa, později symbol německého hospodářského zázraku a nosič zástavy generace...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

hippies – zkrátka legendární „Brouk“ ve středu 30. července 2003 po sedmi desítkách let existence skončil, tedy alespoň jeho výroba.

Automobilka Volkswagen, která prodala celkem ve světě více než 21 miliónů „Brouků“, ukončila svoji výrobu oblíbeného vozidla ve středoamerické Pueble poslední sérií 3000 kusů, které jsou určeny pro mexické autosalony v ceně 8000 dolarů.

Poslední exemplář, který vyjel z výrobní linky, bude vystaven v muzeu v německém Wolfsburgu, kde má VW své sídlo.

Vytisknout

Diskuze: Výroba legendárního „Brouka“ je již minulostí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Alain Prost – nová tvář značky Uniroyal - anotační foto

Alain Prost – nová tvář značky Uniroyal

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud