Aston Martin V8 Vantage - Bavarian Tuned

Jan Fiala, 26. listopadu 2006, 19:45 Google+

Tým návrhářů Bavarian design team u vozu Loder1899 úspěšně zkombinoval komfort luxusního vozu s dynamickými vlastnostmi a silou závodního vozu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Vantage V8

Vantage V8 | foto: Aston Martin

Sdílejte článek

Výsledkem je upravený Aston Martin Vantage V8 a jízdní vlastnosti, dosažené díky novému špičkovému titanovému systému zavěšení.

Vantage V8 je standardně vybaven nenastavitelným podvozkem. Loder1899 však nyní nabízí sportovní systém zavěšení, který je nastavitelný ve čtyřech směrech. To dovoluje řidiči upravovat světlou výšku vozu, gradient, úroveň komfortu jízdy a kompresi zkrutných stabilizátoru; tím lze optimalizovat požitek z jízdy a rychlost, dosažitelnou v zatáčkách, aniž by bylo nutno se zříci veškerého komfortu jízdy. Tento exkluzivní titanový systém zavěšení pro přední i zadní nápravu je k mání za 9320 euro.

V nabídce je také sportovní výfukový systém (5900 euro), který zahrnuje také sportovní katalyzátor a který je kopletně vyroben z nerezové oceli. Ve 4000 otáčkách se otevírá speciální ventil, který umožňuje motoru V8 o objemu 4.3 litru díky snížení odporu výfuku lépe dýchat. Výsledkem je ještě pronikavější zvuk výfuku a také znatelné zvýšení výkonu (ze 385 koní na 405 koní).

Navíc je Loder1899 osazen vlastními karbonovými díly, které diskrétně a vkusně podtrhují eleganci a sílu vozu the Aston Martin Vantage V8. Patří k nim upravená spodní část předního spoileru, kryt motoru, subtilní zadní difuzér a zadní spoiler. Tyto stylové díly také snižují celkovou hmotnost vozu. Paket karbonových dílů přijde kupce na 4680 euro.

Loder1899 také spojil při návrhu kol pro Aston Martin Vantage V8 síly s britským návrhářem kol Afzalem Kahnem. Design kol byl tímto známým návrhářem silně ovlivněn a podařilo se tak navrhnout kola, která zdůrazňují ekluzivitu, výkonnost a luxus vozu.

Loder1899 je exkluzivním německým distributorem kol Afzala Kahna "Design RS-V". kola jsou v rozměrech 9x20 a 11x20 a lze je použít pro Aston Martin V8, Aston Martin DB9, Bentley GT, Mercedes SL, VW Phaeton a Audi A8. Tato exkluzivní sada kol je k dispozici za ceny, začínající na 7000 euro.

Takzvaný "Baby Aston Martin" - Vantage V8 lze také vybavit technicky inovativními koly Hollowspoke o rozměru 9x21. Cena kompletní sady těchto lehkých kol je zhruba 6000 euro.

Poprvé také Loder1899 nabízí sadu zimních kol. Kola jsou nazvána Gaydon (což je sídlo britského vedení Aston Martin) a lze je objednat v rozměrech 225-, 245- nebo 255/40 R18. Sadu kol Gaydon, kterou lze použít  jako pro Vantage V8, tak pro model DB9, lze zakoupit za ceny, začínající na 2799 euro.

Technická data: motor V8 o objemu 4,3 litru, umístěný podélně za přední nápravou. Hlava válců DOHC se čtyřmi ventily na válec, objem válců 4280 cm3. Výkon se podařilo zvýšit z původních 283kw na 297.9kw (ze 385 koní na 405 koní) v 7000 otáčkách za minutu. Maximum točivého momentu 410Nm je dosahováno v 5000 otáčkách za minutu. Poháněna jsou zadní kola, výkon motoru je přenášen šestirychlostní převodovkou. Vůz je osazen nezávislým zavěšením a má délku  4382mm, šířku 1866mm a výšku 1255 mm. Ve voze nalezneme palivovou nádrž o objemu 77 litrů. Na přední nápravě jsou použity pneumatiky o rozměru 255/30 ZR 21 a vzadu pak o rozměru 295/25 ZR21. Pohotovostní hmotnost vozu činí 1570 kg. Zrychlení z klidu na 100 km/h trvá 4,9s a maximální rychlost dosahuje 280 km/h. Cena vozu Loder1899  byla stanovena na 147900 euro (standardní cena Aston Martin Vantage V8 činí 105000 euro).

Jméno Loder1899 se vrací o více než sto let nazpátek, a odkazuje na založení společnosti Josef Loder Motors and Bikes v roce 1899. Od založení bylo jméno Loder synonymem pro automobily a závodění.  Loder1899 byl vytvořen týmem expertů, kteří jsou schopni přetvořit cokoliv, od rodinných vozů a vozů SUV až po nejznámější sportovní vozy značek Ford, Mazda, Volvo, Land Rover, Aston Martin a Jaguar.

Loder1899 vyvinul lehká kola osazená s vhodnými pneumatikami, která v kombinaci s motorem a výfukovým systémem vozu Loder1899, zvyšují výkony vozu zdůrazňují jeho sportovní zvuk. Navíc je Loder1899 osazen také optimalizovaným systémem zavěšení pro lepší ovladatelnost. Aerodynamicky navržené díly (jako spoilery, nástavce prahů a difuzéry) dávají vozu Loder1899 ještě větší exkluzivitu.

Foto: Aston Martin - Bavarian Tuned

Vytisknout

Diskuze: Aston Martin V8 Vantage - Bavarian Tuned

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Z4

BMW Z4 AC Schnitzer S4 Coupé

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud