Škoda Octavia určená jen pro čínský trh

Martin Hájek, 18. listopadu 2006, 10:50 Google+

Škoda Auto představí na mezinárodním autosalonu v Pekingu oficiálně model Octavia určený pro čínský trh.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Octavia

Octavia | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Kromě aktuální nabídky výrobního sortimentu se návštěvníci autosalonu budou moci seznámit i s více než stoletou historií a tradicemi této značky.

Společně s modelem Octavia představí Škoda Auto na ploše 700 m2 i další modely ze svého výrobního programu:

- Škoda Roomster
- Škoda Octavia RS
- Škoda Octavia Scout
- Škoda Superb L&K

Na stánku Škoda bude navíc možné spatřit designovou studii Yetti a historický model Škoda Superb 3000.

Smlouva o spolupráci mezi společnostmi Shanghai Volkswagen a Škoda Auto byla podepsána 11. dubna 2005. V březnu roku 2006 zahájila SVW Škoda oficiálně budování prodejní a servisní organizace. Počátkem roku 2007 bude v Šanghaji zahájena výroba modelu Škoda Octavia, později se rozběhne i výroba modelových řad Fabia a Superb. Po podpisu smlouvy o spolupráci je zahájení výroby modelu Octavia dalším krokem k proniknutí značky na rostoucí čínský trh.

Všechny tři modelové řady značky Škoda (Fabia, Octavia, Superb) se pro místní trh budou vyrábět v závodech společnosti Shanghai Volkswagen. Prodej, servis a péče o zákazníky budou v režii exkluzivní prodejní sítě Škoda, která se v současné době buduje.

Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Detlef Wittig v této souvislosti řekl: „Čína pro nás představuje jeden ze strategických trhů pro budoucí vývoj značky Škoda. Oficiální představení modelu Octavia je spolu s blížícím se náběhem výroby prvním krokem k vybudování nové pozice značky Škoda v Číně.“

Licenční výroba v Číně je stavebním kamenem strategie růstu značky Škoda, do jejíhož rámce patří již montážní projekty na Ukrajině, v Kazachstánu, Bosně a Hercegovině, Indii a do budoucna i v Rusku. Realizace strategie růstu včetně výroby v Číně je důležitým krokem ve snaze etablovat značku Škoda v mezinárodním měřítku jako velkosériového výrobce.

V roce 2006 chce Škoda podle plánu dodat svým zákazníkům na více než 90 trzích světa přes 530.000 vozidel a pokračovat tak ve stoupajícím trendu z loňského roku. S tímto výsledkem by Škoda dosáhla nového rekordu v odbytu ve svých dějinách.

Škoda Auto, a.s.

Vytisknout

Diskuze: Škoda Octavia určená jen pro čínský trh

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

911/ 997 Turbo

Silniční zabiják - TechArt Porsche 911Turbo

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud