Škoda Fabia a Octavia modelového roku 2007

ar1, 6. června 2006, 17:45 Google+

Škoda Auto v těchto dnech začala nabízet modely Fabia, Octavia a Octavia Tour v modernizovaném provedení modelového roku 2007.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fabia

Fabia | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Dochází tak k některým technickým změnám a k zavedení nových prvků výbav.
 
 Všechny modely Fabia jsou nyní sériově vybaveny protiblokovacím brzdovým systém ABS spolu s MSR (regulace brzdného momentu motoru) a mechanickým brzdovým asistentem Dual Rate. V modelovém roce 2007 se také mění paleta barevných odstínů. Metalické barvy béžová Cappuccino a šedá Anthracite nahradí dosavadní béžovou Sahara a šedou Graphite. Místo žluté Lemon si zákazníci nově mohou modely Fabia objednat ve speciálním žlutém odstínu Sprint. V nabídce pohonných jednotek pro modely Fabia Combia a Fabia Sedan nahradí benzinový motor 1,4 o výkonu 59 kW dosavadní benzinový motor 1,4/55 kW.

Významnou novinkou u vozů Škoda Octavia je automatická aktivace varovných světel při prudkém brzdění. Tento systém aktivuje při tzv. panickém brzdění výstražná světla, a upozorní tak ostatní řidiče na hrozící nebezpečí. Novinkou jsou také dvojité sluneční clony, které lze rozdělit na dvě části nebo označení zapnutí tempomatu skrze rozsvícenou kontrolku v prostoru analogového rychloměru.
V případě, že je vůz vybaven palubním počítačem s velkým bodovým displejem Maxi-DOT, lze individuálně volit následující nastavení – odemykání jednotlivých dveří a automatické zamykání, akustickou signalizaci aktivace varovného zařízení proti krádeži, komfortní ovládání pouze okna řidiče nebo všech oken, elektrické ovládání separátně levého a pravého vnějšího zpětného zrcátka a také automatické zavření střešního okna při dešti. Nabídka mimořádných výbav se rozšiřuje dále také o vyhřívání zadních sedadel.

Od modelového roku 2007 je kazetová mechanika v autorádiu Melody nahrazena přehrávačem CD a autorádio Stream umožňuje nově kromě přehrávání klasických hudebních CD přehrávat také CD s hudbou ve formátu MP3. Mezi praktické novinky patří zdířka pro připojení audiosignálu umístěná v Jumbo boxu, která umožňuje připojení externího zdroje zvuku (např. iPOD nebo jiný přehrávač MP3).

Pro modely Octavia lze nyní objednávat 17“ kola Pegasus i samostatně se standardním podvozkem pro výbavové verze Ambiente a Elegance (doposud výhradně spolu se sportovně upraveným podvozkem). V nabídce pohonných jednotek pro modely Octavia a Octavia Combi nahradí benzinový motor 1,4 o výkonu 59 kW dosavadní benzinový motor 1,4/55 kW. Motor 1,9 TDI PD/77 kW lze objednat také ve verzi s bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF.

Škoda Octavia Combi 4x4 je od modelového roku 2007 dostupná ve dvou stupních výbavy, a sice základním 4x4 a vyšším 4x4 Elegance. Ta standardně obsahuje navíc tyto prvky výbavy: hliníková kola Helios, dálkové ovládání centrálního zamykání, přední mlhové světlomety, výškově nastavitelná obě přední sedadla s bederními opěrkami, schránka pod sedadlem spolujezdce, dvouzónová klimatizace Climatronic, elektrické ovládání oken vzadu, Jumbo box (s nastavitelnou loketní opěrou vpředu), další 4 reproduktory vzadu, schránka na brýle, síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru, tempovat a sklopná loketní opěra mezi zadními sedadly. Motor 1,9 TDI PD/77 kW pro model Octavia Combi 4x4 lze objednat také ve verzi s bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF.

Novinky připravené v modelovém roce 2007 pro vozy Škoda Octavia RS a Škoda Octavia Combi RS se týkají především vnějšího designu. Jsou to nové vnější barvy – žlutá Sprint a bílá Candy a červené lakování brzdových třmenů kotoučových brzd. Standardním prvkem výbavy jsou nyní tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek.

Novinkou v modelové řadě Octavia Tour je inovované autorádio Symphony s možností přehrávat klasická hudební CD včetně kompaktních disků s hudbou ve formátu MP3.

Nabídka barev pro modelovou řadu Octavia (včetně modelu Octavia Tour) se rozšiřuje o metalické barvy béžovou Cappuccino a šedou Antracite, které nahrazují béžovou Sahara a šedou Graphite.
 
Všechny modely Fabia jsou nyní sériově vybaveny protiblokovacím brzdovým systém ABS spolu s MSR (regulace brzdného momentu motoru) a mechanickým brzdovým asistentem Dual Rate. V modelovém roce 2007 se také mění paleta barevných odstínů. Metalické barvy béžová Cappuccino a šedá Anthracite nahradí dosavadní béžovou Sahara a šedou Graphite. Místo žluté Lemon si zákazníci nově mohou modely Fabia objednat ve speciálním žlutém odstínu Sprint. V nabídce pohonných jednotek pro modely Fabia Combia a Fabia Sedan nahradí benzinový motor 1,4 o výkonu 59 kW dosavadní benzinový motor 1,4/55 kW.

Významnou novinkou u vozů Škoda Octavia je automatická aktivace varovných světel při prudkém brzdění. Tento systém aktivuje při tzv. panickém brzdění výstražná světla, a upozorní tak ostatní řidiče na hrozící nebezpečí. Novinkou jsou také dvojité sluneční clony, které lze rozdělit na dvě části nebo označení zapnutí tempomatu skrze rozsvícenou kontrolku v prostoru analogového rychloměru.
V případě, že je vůz vybaven palubním počítačem s velkým bodovým displejem Maxi-DOT, lze individuálně volit následující nastavení – odemykání jednotlivých dveří a automatické zamykání, akustickou signalizaci aktivace varovného zařízení proti krádeži, komfortní ovládání pouze okna řidiče nebo všech oken, elektrické ovládání separátně levého a pravého vnějšího zpětného zrcátka a také automatické zavření střešního okna při dešti. Nabídka mimořádných výbav se rozšiřuje dále také o vyhřívání zadních sedadel.

Od modelového roku 2007 je kazetová mechanika v autorádiu Melody nahrazena přehrávačem CD a autorádio Stream umožňuje nově kromě přehrávání klasických hudebních CD přehrávat také CD s hudbou ve formátu MP3. Mezi praktické novinky patří zdířka pro připojení audiosignálu umístěná v Jumbo boxu, která umožňuje připojení externího zdroje zvuku (např. iPOD nebo jiný přehrávač MP3).

Pro modely Octavia lze nyní objednávat 17“ kola Pegasus i samostatně se standardním podvozkem pro výbavové verze Ambiente a Elegance (doposud výhradně spolu se sportovně upraveným podvozkem). V nabídce pohonných jednotek pro modely Octavia a Octavia Combi nahradí benzinový motor 1,4 o výkonu 59 kW dosavadní benzinový motor 1,4/55 kW. Motor 1,9 TDI PD/77 kW lze objednat také ve verzi s bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF.

Škoda Octavia Combi 4x4 je od modelového roku 2007 dostupná ve dvou stupních výbavy, a sice základním 4x4 a vyšším 4x4 Elegance. Ta standardně obsahuje navíc tyto prvky výbavy: hliníková kola Helios, dálkové ovládání centrálního zamykání, přední mlhové světlomety, výškově nastavitelná obě přední sedadla s bederními opěrkami, schránka pod sedadlem spolujezdce, dvouzónová klimatizace Climatronic, elektrické ovládání oken vzadu, Jumbo box (s nastavitelnou loketní opěrou vpředu), další 4 reproduktory vzadu, schránka na brýle, síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru, tempovat a sklopná loketní opěra mezi zadními sedadly. Motor 1,9 TDI PD/77 kW pro model Octavia Combi 4x4 lze objednat také ve verzi s bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF.

Novinky připravené v modelovém roce 2007 pro vozy Škoda Octavia RS a Škoda Octavia Combi RS se týkají především vnějšího designu. Jsou to nové vnější barvy – žlutá Sprint a bílá Candy a červené lakování brzdových třmenů kotoučových brzd. Standardním prvkem výbavy jsou nyní tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek.

Novinkou v modelové řadě Octavia Tour je inovované autorádio Symphony s možností přehrávat klasická hudební CD včetně kompaktních disků s hudbou ve formátu MP3.

Nabídka barev pro modelovou řadu Octavia (včetně modelu Octavia Tour) se rozšiřuje o metalické barvy béžovou Cappuccino a šedou Antracite, které nahrazují béžovou Sahara a šedou Graphite.

Škoda Auto

Vytisknout

Diskuze: Škoda Fabia a Octavia modelového roku 2007

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Santa Fe

Výsledky ankety „Automobil 4x4 roku 2006“

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud