Nové obrázky, fakta a ceny Z4 Coupé

Jiří Krejčí, 24. ledna 2006, 14:09 Google+

Nyní, krátce po skončení detroitského autosalonu, kde bylo BMW Z4 Coupé vystaveno ještě jako studie, uveřejnilo BMW fotky sériové Z4 Coupé, technické detaily a ceny.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Z4 Coupé

Z4 Coupé | foto: BMW Group

Sdílejte článek

V březnu 2006 oslaví na ženevském autosalonu  Z4 Coupé a jeho silnější a sportovnější kolega Z4 M Coupé  světovou premiéru, na trh by měl přijít v červnu 2006.

Z4 Coupé bez označení vyjede do světa s řadovým šestiválcem 3,0si s výkonem 265 koní. Tento motor známý z modelu 130i se stará o sportovní výkony a díky točivému momentu 315 Nm, který konstantně působí od 2 500 do 4 000 otáček, zvládne toto Coupé sprint z 0 na 100 km/h za 5,7 vteřin. Tradičně je maximální rychlost elektronicky omezena na 250 km/h. Díky dobrým jízdním vlastnostem a váze 1,4 tuny je průměrná spotřeba paliva 8,6 l/100 km. Vedle výborných jízdních výkonů slibuje BMW také výrazný zvuk motoru. Převodovka může být šestistupňová manuální nebo sportovní automat, kde se volí rychlostní stupně páčkami za volantem. O aktivní bezpečnost se stará malá armáda elekronických regulátorů a pomocníků. Vedle dynamické kontroly stabilizace DSC najdeme ve voze regulátor prokluzu ASC, brzdové systémy CBC a DBC. Nadstandardní výbava zahrnuje bixenony, vysoce kvalitní Audiosystém nebo DVD navigaci s velkým barevným displejem.

Ještě více dynamiky však nabízí varianta s označením M. Přední nárazník se třemi otvory pro vstup vzduchu, dvě ostře vytvarované podélné linie a zadní nárazník se čtyřmi koncovkami výfuku jsou rozdíly oproti klasickému Z4 Coupé. Exklusivní 18 palcová kola podtrhují sportovní nádech vozu. Pod dlouhou kapotou pracuje vysokootáčkový motor známý z modelu M3 - 3,2 l R6. Nejvyššího výkonu 343 koní dosahuje při 7 900 otáčkách, ale již při 2 000 otáčkách je k dispozici 80% maximálního točivého momentu jehož hodnota je 365 Nm. Díky tomu pokoří tento 1,5 tunový vůz 100 km/h hladce do 5 sekund. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h a průměrná spotřeba se pohybuje okolo 12,1 litru. V interiéru najdeme sportovní M sedadla a sportovní M volant. Také tachometr, otáčkoměr a hlavice řadící páky jsou v M provedení. Základní výbava je obsáhlejší než u slabšího kolegy, obsahuje bixenonové světlomety, automatickou klimatizaci, rádio s CD, palubní počítač, sportovní sedadla v kůži, multifunkční volant a kontrolu tlaku v pneumatikách.

Cena základního modelu Z4 Coupé bude 38 900 Euro (1.130.000 Kč), sportovní verze Z4 M Coupé bude k dostání za 55 900 Euro (1.630.000 Kč).

Foto: BMW Group

Google+ Vytisknout

Diskuze: Nové obrázky, fakta a ceny Z4 Coupé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Amarok

Nově nabízený motor o výkonu 120 kW srazil cenu Amaroka na 860 tisíc. Nebude ale slabý?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji v garáži. Důvod je těžké pochopit

Porsche Macan Turbo Performance Edition

Porsche představuje Macan Turbo Performance Edition. Tohle SUV má sil na rozdávání

Hummer

Americký drsňák se vrací do módy, zájem o Hummery je enormní

Názorný test pneumatik ukázal, o kolik dokáží zlepšit čas během jednoho kola

Kdo ukázal světu pneumatiku? Žádný automobilový průmysl, ale obyčejný veterinář

Vývoj Dacie Duster

OBRAZEM: Dokáže nová Dacia Duster navázat na úspěchy svého předchůdce?

reklama
reklama

Doporučujeme

Roman Kresta (Ford Focus RS WRC)

Roman Kresta úspěšným špiónem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  2. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  3. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

  4. V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji v garáži. Důvod je těžké pochopit

  5. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

  6. Mohl si za to koupit druhé auto, místo toho investoval do výfuku. Stálo to za to?

reklama

Zprávy odjinud