Napadlo vás někdy, jakými vozy se prohání hvězdy filmů pro dospělé? Nás sice ne, ovšem když jsme viděl vůz téhle slečny z Německa, nevěřili jsme svým očím. Nadupaný Nissan GT-R s jedinečným body-kitem totiž vypadá spíše jako majetek zapáleného milovníka filmů Rychle a zběsile.
Zdání však klame, neboť majitelem, tedy majitelkou, exkluzivního Nissanu GT-R s jedinečným body-kitem Pandem Rocket Bunny V2 je Mareike Fox, pětadvacetiletá blond herečka z filmů pro dospělé, která má pro rychlé vozy pořádnou slabost.
Se svým Nissaden GT-R se do hledáčku motoristických médií dostala již dříve, kdy ho nechala osadit rozšiřujícím body-kitem od společnosti Prior Design. Ten byl na voze vlastně donedávna, ovšem herečka se toužila ještě víc odlišit, takže oslovila společnost Tofu Garage, která vůz osadila prábě body-kitem Pandem Rocket Bunny V2.
Díky svému nově získanému vzhledu by se tak vůz mohl z fleku zúčastnit i natáčení nového dílu Rychle a zběsile. Ostatně jeho vytažené blatníky, gigantické křídlo, snížený podvozek a jedovatě zelená barva doslova volají po ještě větší pozornosti.
Bez úprav nezůstal ani motor, ovšem jejich seznam k dispozici nemáme. Podle webu CarScoops, který o úpravě informoval, by však 3.8 litrový motor V6 mohl generovat až 750 koní. Majitelka, která se s vozem nechala zvěčnit i na fotografiích a videu, tak na úpravách evidentně nešetřila.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?