Tuningový úpravce TechArt si zkusil pohrát s novým Porsche Panamera. Jak to dopadlo? To se můžete přesvědčit v následující fotogalerii.
Už přibližně 7 let si TechArt připravuje pravidelně tuningové pakety pro Porsche Panamera a pokaždé se jedná o něco hodně zajímavého. Nejnovější projekt nese označení TechArt GrandGT a vůz vychází z nedávno představené druhé generace vozu. Nejvýraznějšími prvky nové úpravy je agresivně tvarovaný nárazník vpředu, kterému nechybí velké otvory pro přívod vzduchu k motoru a brzdám.
Nesmělo se zapomenout ani na rozšíření blatníků, takže vůz narostl do šířky o 50 mm vpředu a o 80 mm vzadu. Nechybí ani nástavce prahů, sportovnější zadní nárazník a velký spoiler. Vše podtrhují 22palcová kola s pneumatikami o rozměru 285/30 ZR22 vpředu a 335/25 ZR22 vzadu. A kdo si snad říká, že vůz má snížený podvozek, ten to uhodl správně.
Nezapomnělo se ani na kabinu, kde si potenciální klient může zvolit jakékoliv materiály, obložení anebo také odlišný volant. Ten nese označení Typ 7 a disponuje logem tunera a průměrem 360 mm.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?