Takhle vypadá nejdivnější monster truck na světě. Stojí za ním Japonci a může být váš

AutoRoad.cz, 5. dubna 2017, 09:04 Google+

Monster trucky mají většinou jako základ některý z amerických pickupů, čas od času se ale objeví také typický žlutý školní autobus nebo něco ještě mnohem divnějšího. Do této kategorie spadá Mitsubishi Delica, jinak známé především pro svou praktičnost a robustnost.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mitsubishi Delica je vypadá v této úpravě jako malý japonský monster truck.

Mitsubishi Delica je vypadá v této úpravě jako malý japonský monster truck. | foto: Japanese Classics

Sdílejte článek

Mitsubishi Delica je určitě jedním ze symbolů automobilky se třemi diamanty. Poprvé se objevilo v roce 1968 a od té doby jsme jej poznali v mnoha různých variantách, od klasické dodávky až po osobní přepravník více než sedmi cestujících. V Japonsku jsou dnes nabízeny tři specifikace tohoto vozu, nejmenší D:2, prostřední D:3 (dvojče Nissanu NV200) a největší D:5. Nás ale bude zajímat kousek o mnoho starší, konkrétně z roku 1991, přestavěný na extrémní terénní hrátky. Podle světlé výšky a podvozku by dokonce někdo mohl říct na monster truck.

Základem přestavby je klasická karosérie vozu z počátku devadesátých let, znamenající krabicovité tvary za účelem maximální praktičnosti. Aby se odlišila, dostala alespoň matný khaki lak ve stylu vojenských speciálů, nástavce prahů a zrcátka z nákladních modelů Mitsubishi Fuso. Mnohem důležitější ale je, na čem karosérie sedí. Podvozek samotný je vyšší jen o dva palce, karosérie byla ale posazena o patnáct palců výš, což dává poměrně slušné terénní vlastnosti.

Ty ještě zlepšují patnáctipalcová kola s terénními pneumatikami BF Goodrich Mud-Terrain. Aby bylo z vozu lépe vidět, jsou vpředu dodatečně namontované dva kruhové reflektory a vzadu je couvací kamera. Její obraz se přenáší na dodatečně namontovanou obrazovku do interiéru, který se ale jinak příliš nezměnil. Jsou tu sériový volant, páka klasické i redukční převodovky nebo sedm sedadel. V útrobách pracuje 2.5litrový turbodiesel, spojený s automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Ten má základ v Pajeru. Jestli se vám vyobrazený stroj líbí, můžete ho mít! Najeto má  94 930 kilometrů a bazar Japanese Classics ho prodává za 9495 dolarů (cca 243 000 korun). Delica se nachází v Richmondu, její nevýhodou ale bude volant napravo.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Takhle vypadá nejdivnější monster truck na světě. Stojí za ním Japonci a může být váš

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

ŠKODA OneApp

Nová aplikace ŠKODA OneApp: Jedinečné propojení & bohatá nabídka funkcí

Rychle a Zběsile: Fate of the Furious

Přijde Rychle a Zběsile o další hvězdu? Michelle Rodriguez hrozí odchodem

Festival rychlosti v Goodwoodu

ŽIVĚ: Festival rychlosti v Goodwoodu

Jaguar XE SV Project 8: Od sedanu k supersportu

Video: Takto vznikal Jaguár, který zatopí BMW M3 i Mercedesu AMG

Seat Leon Cupra

Seat pracuje na sportovních elektromobilech. Ponesou označení Cupra

Studie Tesla Roadster Y

Tesla Roadster Y - Elektrická hračka pro velký kluky

Hoba I

Velorex jako král laminátu? Hadráky Hoba vznikaly v garáži šikovného kutila

reklama
reklama

Doporučujeme

Koncept sportovního kombíku se poprvé ukázal na pařížském autosalonu 2002, Škoda Fabia Paris.

Škoda Fabia Paris: Překvapení z Paříže. Po Tudoru přišel sportovní kombík?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. 7 let za volantem Ferrari? Šílený balík peněz, který majitel platil za běžný provoz

  2. Škodovka má nový problém. Zákazníci nestojí o nejlevnější vozy

  3. Poškození laku nemusí znamenat nákladnou návštěvu lakovny. Opravíte ho i sami

  4. Tesla se s výrobou nemazlila. Udělala pedály z plastu, lidem se lámou pod nohama

  5. Srovnání motorových olejů: Ty laciné vám mohou zničit motor

  6. Elektromobily vytahují další eso z rukávu. Nabíjet se budou zadarmo

reklama