Německý úpravce Manhart se rozhodl, že nedávno představené BMW M2 není dostatečně silné a rychlé. Proto pod jeho kapotu instaloval motor z BMW M4.
Premiéra vozu se odehrála během oslavy ke 30. výročí od založení společnosti a pod kapotou M2 se nově ukrývá řadový šestiválec s výkonem 630 koní. Bohužel není přesně uvedeno, jaké úpravy vůz dostal. Víme jen, že místo si zde našlo větší turbodmychadla a odolnější komponenty.
Úpravou prošel výfuk a jak vlastně zní, to si poslechněte v přiloženém videu. Karoserie byla oblečena do zlaté metalízy Sunburst z řady Individual, přibyla ventilovaná kapota, karbonové doplňky a devatenáctipalcová sportovní kola.
A kolik tahle kreace stojí? To Manhart neprozradil, ale je dost jisté, že cenovka bude vyšší než u klasické M4.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?