Mazda MX-5 patří mezi nejlépe vyhlížející malé kabriolety na současném trhu. Bylo tedy jen otázkou času, než se MX-5 stane pravidelnou „obětí“ tunerských firem.
Italská společnost Garage Italia Customs si Mazdu MX-5 jako své nejnovější dílo nevybrala sama, ale byla o úpravu malého roadsteru požádána samotnou Mazdou. Japonská automobilka si vyžádala speciální úpravu Miaty, jako poctu padesát let starému filmu The Endless Summer. Ten vypráví příběh surfařů, kteří se ve snaze chytit tu nejlepší vlnou pouští do cesty kolem světa.
Někdo by tedy čekal, že Garage Italia Customs pojme úpravu s surfařském duchu a přidělá na vůz držáky na surfařská prkna a podobně. To je ale opak. Italové se rozhodli namísto přidáváním nesmyslů na karoserii rozhodla pokrýt ji naprosto božským lakem. Kapota a celá vrchní polovina vozu je zbarvena blankytně modrým lakem, který plynule přechází v zářivě oranžový a evokuje tak západ slunce nad mořským obzorem.
Dojem z dech beroucího designu jen umocňují výrazná sedmnáctipalcová kola. Tím ale přehled zajímavostí, která Italové malému kabrioletu nadělili, nekončí. Každého jistě zaujme interiér. Ten je kompletně vyveden v džínovině ve dvou odstínech, prošité kontrastní oranžovou nití.
Tento jedinečný kus kombinující skvostný japonský roadster a elegantní italský nese název Levanto. Právě z tohoto malého italského městečka se rozšířilo surfování do celé Itálie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.