Volkswagen Golf R dostal 450 koní. Není to už na něj příliš?

ar5, 13. června 2016, 12:23 Google+

Říkáte si, že je velká škoda, že Volkswagen nejspíše nebude vyrábět ostrý Golf R400? Pokud zoufáte, tak nyní nemáte důvod. Tuningový úpravce O.CT totiž představil nový kit, který by R400 smázl ze silnice.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Golf R od O.CT Tuning

Volkswagen Golf R od O.CT Tuning | foto: O.CT Tuning

Sdílejte článek

Díky kauze Dieselgate se u VW šetří kde může a nejspíše se tak opravdu nedočkáme dalšího silnějšího Golfa sedmé generace. V současnosti je tak nejvýkonnější verzí ostré hardcore provedení GTI Clubsport S s výkonem 310 koní a pohonem přední nápravy. Jenže i nejnovější podání Golfa může někomu přijít málo výkonné.

Pod kapotou každého ostrého Golfa sedmé generace je přitom umístěn stále přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr TSI, jenž je pokaždé naladěn na jiný výkon. Právě u provedení R je přítomen i pohon všech kol a tak právě eRko si nyní můžeme představit v mnohem silnějším kabátě.

Hned v úvodu máte na výběr mezi verzemi s výkonem 370, 378 nebo 395 koní. Absolutním vrcholem po stránce výkonu a ceny je kit, který z dvoulitrového TSI vyždíme  450 koní a točivý moment 550 Nm. To si u VW rozhodně nekoupíte. Podle úpravce je u této verze nejvyšší maximální rychlost omezena na 280 km/h a zrychlení z nuly na stovku mu nedělá problém pod pět sekund.

Na snímku pak vidíte jeden z exemplářů, který dostal krásný tmavý modrý lak karoserie a nápisy „Powered by O.CT Tuning“. Nechybí mu lité 19ky s nízkoprofilovými pneumatikami a bohatá standardní výbava. Nejdůležitější roli ale zde hraje právě nadopovaný motor.

A kolik by vlastně stál Golf R 450? To úpravce odmítl sdělit, ovšem prozradil, že mu nečiní problém upravit kompletní řadu koncernových vozů s motory řady EA888. To znamená, že i takový Leon Cupra 290 by se mohl s troškou úprav stát až 450 koňovou střelou.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Golf R dostal 450 koní. Není to už na něj příliš?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Honda NSX se zúčastní závodu Pikes Peak

Honda tají elektromobil pro slavný Pikes Peak, něco ale víme

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud