Tuningová společnost Mansory připravuje nový program úprav pro legendární Range Rover.
Tyto úpravy se týkají razantních změn exteriéru, interiéru, i použité techniky. Vzhled vozu do velké míry určuje nově vyvinutý bodykit. Ten se skládá především z karbonu a zahrnuje nový přední i zadní nárazník, prahy a hlavně blatníky, díky kterým celý vůz narostl v šířce o 6 centimetrů. Ve zmíněném předním nárazníku se nachází nové pásy denních LED světel.
Pokud hledáte další karbon, stačí se podávat na kapotu, zpětná zrcátka, mřížku chladiče, zadní difuzor nebo zadní spoiler.
Kromě velkého množství uhlíkových vláken nás na vnějším designu vozu zaujmou i použitá kola. Jedná se o 23“ hliníkové disky, které jsou obuty do pneumatik o rozměru 315/25 ZR23.
Interiér vozu je vyveden v kombinaci tmavě šedé a světle modré barvy, která vypadá skutečně originálně.
Pod karbonovou kapotou nalezneme pětilitrový motor V8 s kompresorem, produkující výkon 620 koňských sil a točivým momentem 800 Nm.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?