Tuningová firma G-Power připravila nový ladící program pro už tak zběsilý Mercedes-AMG Coupé S 63.
Je sice pravdou, že pakety od G-Power můžeme vidět především u konkurenčního BMW. ale dnes je vše jinak. Pracovníci firmy zaměřili svou pozornost na Mercedes-AMG Coupé S 63 a výsledek je ohromující. Pod jeho kapotou sice stále pracuje biturbo 5,5litrový osmiválec, ale ten nyní zesílil ze 585 na 705 koní. Společně s tím narostl i točivý moment, a to z 900 na 1000 Nm.
Přidaná síla ubrala na zrychlení z nuly na stovku jednu desetinu sekundy, takže nyní se tenhle krasavec chlubí hodnotou 3,8 sekundy. Co se týče maximální rychlosti, po odstranění omezovače rychlosti se řidič bude moct rozjet až na 330 km/h.
Všechny tyto údaje jsou dosažitelné za pomoci jednoduše instalovatelné plug & play řídící jednotky motoru, která přináší lepší odezvu na sešlápnutí pedálu plynu. K tomu se přidala i aktualizace softwaru z výroby a na celý motor je poskytnuta dodatečná záruka od G-Power.
Firma si řekne o celý paket 5589 eur, přičemž k tomu si můžou naporoučet 21palcová kovaná kola z lehkých slitin za dalších 7373 eur. Každé kolo váží pouhých 11,4 kg a je nazuto do pneumatik o rozměru 265/30 R21 vpředu a 295/30 R21 vzadu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?