ABT má celý arzenál upravených vozů a již příští týden na autosalonu v Ženevě ukáže ty nejžhavější novinky ze své dílny.
Nejnovější generace T6 prošla celou řadou vylepšení, pod kapotou najdeme upravený biturbodieselový dvoulitr s výkonem 235 koňských sil a s 490 Nm točivého momentu.
Zvýšení výkonu přitom znamenalo posun výkonu ze základních hodnot 204 koní a 450 Nm. Firma ABT má navíc v zásobě i stejný paket pro slabší verzi s naftovým dvoulitrem o výkonu 150 koní. Výsledkem je 180 koní a 400 Nm.
Jak je vidět na snímcích, rodinná dodávka dostala agresivnější vzhled, nový přední nárazník, mřížku chladiče, zadní křídlo a tlumič výfuku. V nabídce jsou 19- nebo 20palcová sportovní litá kola s pneumatikami o rozměru 255/40 R19 vpředu a 275/35 R20 vzadu.
Koho tuningová přeměna nového VW T6 zaujala, může jej naživo spatřit 3. března na 86. ročníků ženevského autosalonu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?