Zdá se vám vaše BMW M3 E90 moc nudná, fádní a tak trochu zastaralá ? Nemusíte zoufat, inženýři v MR Car Design vědí, jak váš vůz „omladit“ a přidat mu „pár“ koní navíc.
Přiznejme si to. I když dříve působilo BMW M3 E90 jako dokonalý silniční dravec, v porovnání se svými dnešními protivníky moc respektu nevzbudí. S tím se rozhodli něco udělat inženýři ve spolčenosti MR Car Design.
Ti tento sedan vybavili tvz. balíčkem Clubsport. Ten obsahuje úpravu motoru, po které „vymáčkne“ řidič ze čtyřlitrové „vé osmičky“ o 30 koní více než z motoru sériového agregátu. Díky stádu 450 koní dokáže „em trojka“ uhánět rychlostí až 300 km/h.
Úprava výkonu ale není jediné, čeho se M3 E90 dočkala. Packet Clubsport obsahuje i osazení výfukovým systémem od slavné společnosti Akrapovic, stejně jako sadu 19“ pneumatik Michelin Pilot Sport Cup.
K dispozici dostane zákazník i nový stabilizátor od společnosti H&R a výkonné brzdy pocházející od Stoptechu.
Interiér vozu je vybaven ochranou klecí a dvojicí závodních sedaček. Po úpravách tak již nebudete moci odvést děti do školy, za to si ale budete moci úžívat na závodním okruhu jak je libo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?