Zdá se vám vaše BMW M3 E90 moc nudná, fádní a tak trochu zastaralá ? Nemusíte zoufat, inženýři v MR Car Design vědí, jak váš vůz „omladit“ a přidat mu „pár“ koní navíc.
Přiznejme si to. I když dříve působilo BMW M3 E90 jako dokonalý silniční dravec, v porovnání se svými dnešními protivníky moc respektu nevzbudí. S tím se rozhodli něco udělat inženýři ve spolčenosti MR Car Design.
Ti tento sedan vybavili tvz. balíčkem Clubsport. Ten obsahuje úpravu motoru, po které „vymáčkne“ řidič ze čtyřlitrové „vé osmičky“ o 30 koní více než z motoru sériového agregátu. Díky stádu 450 koní dokáže „em trojka“ uhánět rychlostí až 300 km/h.
Úprava výkonu ale není jediné, čeho se M3 E90 dočkala. Packet Clubsport obsahuje i osazení výfukovým systémem od slavné společnosti Akrapovic, stejně jako sadu 19“ pneumatik Michelin Pilot Sport Cup.
K dispozici dostane zákazník i nový stabilizátor od společnosti H&R a výkonné brzdy pocházející od Stoptechu.
Interiér vozu je vybaven ochranou klecí a dvojicí závodních sedaček. Po úpravách tak již nebudete moci odvést děti do školy, za to si ale budete moci úžívat na závodním okruhu jak je libo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.