Známá tunerská společnost Wald, pocházející z Japonska, si nedávno posvítila na nástupce Mercedesu SLS. Uhlazené „gétéčko“ se dočkalo nového předního nárazníku, včetně zvýrazněného spliteru. Zadní části pak dominuje masivní křídlo a výrazný difuzor. Do dalších úprav se ale Japonci již nepustili a veškeré změny se tak týkají vzhledu a aerodynamických vlastností vozu. Pod kapotou nalezneme agregát z běžného AMG GT. Vůz tedy nabízí výkon 503 koní a točivý moment 650 Nm.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?