Ladičská firma Novitec vydala komplexní program úprav pro nové Lamborghini Huracan. Současně s tím se auto přejmenovalo na Novitec Torado Lamborghini Huracan N-Largo.
Italské superauto získalo body kit s více aerodynamickými součástmi. Přítomné jsou tak přepracované nárazníky, ekluzivně navržené boční prahy, kapota z uhlíkových vláken, přičemž zadní křídlo a zadní difuzor jsou ze stejného materiálu. Vše pak zakončuje zářivě modrý lak karoserie.
Díky body kitu je vůz o šest centimetrů širší vpředu a o 12 cm vzadu. K tomu se přidaly snížené pružiny, díky čemuž Huracan sedí o 3,3 cm blíž k silnici. Modré upravené Lamborghini jezdí na 20-palcový discích vpředu a 21 palcových kolech vzadu a kola jsou obalena do pneumatik Pirelli P Zero.
Zvýšený vizuální dopad je doprovázen silnějším atmosférickým 5,2-litrovým desetiválcem. V důsledku toho nyní nabízí masivní výkon 848 koňských sil a 960 Nm točivého momentu. Novitec také instaloval lepší sportovní výfuk. Novitec navíc dodává, že celkově vyrobí jen 25 kitů, takže zájemci by si měli pospíšit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?