Německý Brabus představil nový tuning program pro Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe. Výsledný výtvor pak ukázal na probíhajícím autosalonu v Dubaji.
Vůz nese označení Brabus 700 Coupe a je vybaven body kitem z uhlíkových vláken. Ten zahrnuje přední spoiler, sportovní zadní difuzor, zadní křídlo a 23-palcová kovaná kola z lehkých slitin. Nechybí ani vzduchového pérování AIRMATIC, které snižuje světlou výšku vozu o 35 mm.
Pod kapotou je ukryt twin-turbo 5,5-litrový osmiválec, jenž je vybaven novými turbodmychadly, sportovním výfukovým systémem z nerezové oceli a novými svody. Přemapování se dočkala i řídící jednotka motoru a díky těmto úpravám má motor 700 koní a 960 Nm točivého momentu. Ostrý Němec pak zvládne zrychlení z 0-100 km / h za 4 sekundy, nejvyšší maximální rychlost pak činí 300 km / h.
Kupující, kteří hledají ještě něco silnějšího, se mohou rozhodnout pro Brabus 850 6.0 Biturbo 4x4 Coupe. Ten nabízí podobné změny, ale motor byl převrtán na objem 6.0 litru. Ve výsledku nabízí monstrózních 850 koní a 1450 Nm točivého momentu, což z něj dělá raketu zrychlující z 0-100 km / h za 3,8 sekundy. Maximálka v tomto případě činí 320 km / h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?