Jeep Wrangler je odjakživa považován za nezničitelný off-road, co se nebojí nejhlubšího brodu ani největší písečné bouře. Čas od času se ale najde někdo, kdo z něj chce udělat ozdobu luxusních bulvárů. Aktuálně to předvádí třeba společnost MC Customs.
Po zásahu amerických tunerů nezbylo z dobrodružné povahy Wrangleru prakticky vůbec nic. Ano, zůstaly tu robustní nárazníky s navijáky vpředu i vzadu nebo vyšší světlá výška, ale copak by se někdo vydal brodit řeku s 24palcovými koly Vellano v kombinaci modré a bílé barvy?
Tyto dva odstíny vůbec najdeme všude možně po karosérii, počínaje blatníky a konče kapotou. Střechu, A sloupky a kapotu pak zdobí přídavné světelné LED rampy. A pokud je řeč o osvětlení, tak světla vpředu i vzadu mají novou optiku.
Vrcholem nevkusu je nicméně obrovská maska chladiče s výrazným logem, respektive přední ochranný rám. Tenhle Wrangler je zkrátka jen pro vybranou sortu lidí, u nichž věřím, že se případný majitel setká s bezmezným obdivem. My ostatní zkrátka budeme muset tuto úpravu překousnout…
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?