DISKUZE K ČLÁNKU

TEST: Suzuki Ignis 1.2 AllGrip: Malý, praktický a nebojácný

Když Suzuki přišlo na trh s novým Ignisem, hrdě hlásalo, že zakládá kategorii Micro-SUV. Mnoho lidí z toho bylo skeptických, ovšem já netrpělivě očekával jeho příchod do Evropy a zvláště pak na český trh. Už z prvních snímků totiž bylo jasné, že Ignis se pokouší o nemožné: zkombinovat malé rozměry s ohromným vnitřním prostorem. To vše navíc designéři zabalili do netradičního designu a vybavili moderní technologií. A výsledek? Pojďme se na to společně podívat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Vlastimil Čech

    Vlastimil Čech

    93.185.5.XXX
    Mám toho původního Igníska. 21 Jedinečný, spolehlivý, vozík. NEKAZÍ SE! je to nenáročné, všade to projede, všade se to mrštné a rychlé autíčko obrátí...
    Jestli trošku zbohatnu, jestli "šlápnu do groše", tož si toho nového Ignácka koupím a budu mít po starosti a plno radosti až do smrti! 11 Hezoučký je ten vozík, hezoučký. Jestli ho Maďaři udělali tak seriosně jak ho Japonci vymysleli, tož pro mne značka IDEÁL!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Ilustrační fotografie

Zamrzlé či zaseknuté zámky u auta? Nové řešení

Ilustrační foto

Nejdelší dálnice světa? Mají tisíce kilometrů a stejně jsou většinou v lepším stavu než D1

Historie modelů Lamborghini

Znáte historii Lamborghini? Naučíme vás ji během pěti minut

CXperience je návratem Citroënu k extravagantním limuzínám.

Citroen oznámil plány na nový reprezentativní sedan. Nahradí modely C5 i C6

Lancia 037 Stradale

Raritní Lancia sráží sběratele do kolen. 1 z 207 homologačních speciálů je v dokonalém stavu

Ferrari

Jak přišlo Ferrari vůbec ke svému znaku?

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama