K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Škoda Octavia byla v tichosti přestavěna. Co nového nás čeká?

-mao / AutoRoad.cz, 12. února 2018, 11:00 Aktualizováno 12.2.2018, 12:40 Google+

Škoda Octavia sice sdílí s platformu s vozy jako je Volkswagen Golf nebo Seat Leon, nicméně na rozdíl od nich si na digitální přístrojový štít musela počkat. První Škodovkou s touto technologií se nakonec stalo až SUV Karoq, nicméně mladoboleslavská automobilka v tichosti přidala tuto možnost do on-line konfigurátoru i pro Octavie.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 12.02. 15:10) Napište svůj názor
Škoda Octavia už v konfigurátoru nabízí digitální přístrojový panel

Škoda Octavia už v konfigurátoru nabízí digitální přístrojový panel | foto: Koláž: AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Digitální přístrojový štít sice není žádná převratná novinka, už v jednom z předešlých článků jsme jeho přítomnost vystopovali desítky let zpět, ale na druhou stranu je potřeba uznat, že se jedná o skutečně příjemný prvek výbavy, který může přispět k vyšší přehlednosti a do jisté míry možná i bezpečnosti.

Dosud se na vozy vybavené digitálním přístrojovým štítem mohli těšit jen zájemci o kompaktní SUV Karoq, nicméně velice brzy se začne objevovat i v Octaviích, jak naznačuje on-line konfigurátor na oficiálních stránkách. Podle něj vyjde instalace digitálního přístrojového panelu na 10 900 Kč, nicméně to ještě nemusí být konečná cena.

V rámci kompatibility výbavy totiž můžete být vyzvání k doplnění o další technologické "vymoženosti", což jak často upozorňujeme, může vyjít pořádně draho. Navzdory přítomnosti v konfigurátoru však očekáváme, že s novým digitálním panelem v Octavii se Škoda pochlubí i na autosalonu v Ženevě, kde by takto vybavená Octavia mohla stát vedle modernizované Fabie.

Co se samotného přístrojového panelu týče, očekáváme podobné funkce, jako nabízí modely Golf nebo Leon. Zcela jistě tak dojde na kombinaci klasických budíků, doplněných o informace o rychlosti, dojezdu nebo doporučeném rychlostním stupni, přičemž na pozadí bude k dispozici přehledná mapa. Zobrazení budíků však jistě bude v gesci řidiče, který si sám bude moci zvolit jaké informace chce mít na očích.

Poněkud zarážející však je, že současná vlajková loď Škoda Superb ještě stále možnost digitálního přístrojového panelu nenabízí a nejčastěji se o něm mluví až ve spojitosti s faceliftem někdy v letošním nebo příštím roce.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Škoda Octavia byla v tichosti přestavěna. Co nového nás čeká?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 12.02.2018 15:10 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ford GT

První Ford GT v Česku? Víme, kde se s ním budete moci potkat

UAZ Classic jako devíti- až desetimístný minibus.

Legendární Buchanka si oddaluje důchod? UAZ ji takhle modernizoval

Volkswagen I.D. R Pikes Peak

Revoluční dieta? Vývoj závodního speciálu Volkswagen přinesl řadu novinek

Čtyřmístné kupé Lexus LC 500 se chlubí pohonem zadních kol a atmosférickým osmiválcem.

Nová auta se sběratelským potenciálem? Tato pětice je plná žhavých kandidátů

Tatra 815 TPL

Tatra 815 TPL vs. 400 tun? Pro tento letištní speciál žádný problém

Ilustrační foto

Jezdíte s přeškrtnutým symbolem EU na značce? Pokuta je to nejmenší, co vám hrozí

reklama
reklama

Doporučujeme

Lamborghini Huracán v barvě Rosso Corsa na kolech Strasse Wheels vypadá jednoduše famózně

Ďábelsky rudé Lamborghini? K dokonalosti mu stačilo opravdu málo

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST: Škoda Karoq 1,0 TSI - Budoucnost tří válců? Statistiky mluví jasně

  2. Nový postrach Sibiře? Ruská armáda se pochlubila strojem, který zima nezaskočí

  3. Jezdíte s přeškrtnutým symbolem EU na značce? Pokuta je to nejmenší, co vám hrozí

  4. Jak dlouho trvá ukrást nový prémiový automobil? Kamerový záznam majitele šokoval

  5. Tatra 77 jako tajná zbraň odboje? V tomhle autě zemřelo víc nacistických důstojníků než v zákopech

  6. Tatra 815 TPL vs. 400 tun? Pro tento letištní speciál žádný problém

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud