Po rekordních ztrátách na konci posledního čtvrtletí minulého roku bylo třeba, aby Elon Musk opět předstoupil před investory a zmírnil jejich obavy. Všichni totiž dobře vědí, že úspěch celé automobilky nyní záleží na jediném modelu, jehož výroba však stále vázne. Po doručení speciální zásilky z Německy by se to ale mělo změnit.
Automobilka Tesla vkládá do Modelu 3 velké naděje, ovšem po provozních problémech, které během minulého roku výrazným způsobem zpomalily výrobu, se nyní všichni ptají, co bude dál. Elon Musk proto musel předstoupit před investory i veřejnost aby poodhalil, že jedna z klíčových součástek řešení už je připravená, jen leží na opačné straně Atlantického oceánu.
Podle webu Automotive News je řeč o nové automatické lince na skládání bateriových modelů pro elektromobily Tesla, kterou si společnost nechala na zakázku vytvořit v Německu. Samotný stroj by už ale měl být hotov a nyní pouze zbývá dopravit ho z Německa do továrny v Nevadě.
Ještě předtím však musí být stroj rozebrán, odeslán do Gigafactory, složen a následně musí být připraven na zapojení do provozu. Elon Musk, jakožto výkonný ředitel automobilky, ale zdůraznil, že není otázkou zda bude fungovat. Jde jen o to stroj rozebrat, přepravit a složit.
Přitom by si Tesla měla s touhle drobností pospíšit, neboť investorům již bylo přislíbeno, že koncem příštího měsíce se očekává zdvojnásobení současné produkce modelu 3. Na velký přesun linky z Německa do USA tak má společnost poměrně krátký čas.
Bez nové linky je totiž docela nepravděpodobné, že by se povedlo vysoké cíle realizovat. Pokud by se ale opravdu podařilo linku sehnat a přepravit, pak bychom se mohli skutečně brzy dočkat velkého nárůstu produkce.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?