DISKUZE K ČLÁNKU

Děsí vás pískání brzd? Podle automobilek se není čeho bát

Nikdo z nás nemá rád, když jeho automobil vydává zvláštní zvuky. Zvláště nepříjemní je pak vysoké kvílení, které vychází od brzdových kotoučů. Tenhle problém se však nevyhýbá ani luxusním sportovním automobilům prémiových značek, jako je například Porsche. Samotná automobilka však dodává, že se rozhodně nemáte čeho bát.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • René B.

    René B.

    89.24.49.XXX
    Pouhé zastirani problémů. Příliš vysoký obsah uhliku v oceli ze ktere jsou brzdové kotouče vyrobeny.Nedodržení výrobního procesu se to nazvat nedá,proto ze standartni ocel pro širokého sortimentu vyuziti je výraznější levnější než speciální ocel s dánym poměrem uhliku.tento se za intenzivnejsiho brzdění díky teplotě vylučuje na povrch,utvoří sklovinu,a pískot je na světe. Tvrdit že účinnost brzd je nezměněna je silne za hranou.Kotouče štaci na soustruhu lehce sliznout,z delších kopců radši brzdit motorem,na brzdu jen potukat a tento zvukový doprovod nikdy nepotkate .U běžných vozidel nepřekvapí, vyskytoval se už bubnovych brzd ,ale PR zdůvodnění u výrobce luxusních vozu je hodně fuj, ale je určeno východu, Němec tuto blbost nejspíš neuslyší, a akcionáři chtějí sve

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Cupra Ateca

Seat představil první čistokrevnou Cupru a její bratříčky. Ostrá Ateca nabídne 300 koní

Lamborghini Aventador v úpravě Novitec & Dreams Factory Automotive

Animované auto v provozu? Hologramová folie vytvořila fantastickou iluzi

Nová Toyota Aygo se představí v Ženevě

Nové Aygo se představí v Ženevě. Slibuje nižší spotřebu a více zážitků za volantem

První oficiální snímky nového Porsche 911 generace 992

Porsche poodhalilo novou generaci 911. Dočkáme se i hybridu a autonomního řízení?

Koncept Scirocco 2018 (Autor: Luis Carlos Moreno G.)

Volkswagen Scirocco 2018? S novým stylem mohl vypadat impozantně

Pohonný systém Toyoty Prius z roku 1997

Jak správně jezdit s hybridy? Chcete-li excelentní spotřebu, tohle pomůže

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama