DISKUZE K ČLÁNKU

Proč Continental znovu vymýšlí kolo? Mohou za to elektromobily

S rychlým a masivním nástupem elektromobility se ukazuje, že řada zaběhlých a desítky let užívaných technologií je pro elektromobily zbytečná či naopak nedostačující. A jednou z takových "technologií" jsou i klasické kotoučové brzdy, které máme na svých automobilech snad všichni.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mida

    mida

    84.42.202.XXX
    No úsporu hmotnosti bude generovat spíše změna materiálu, nežli změna uložení (konstrukce). Hliníkový kotouč??? No nevím nevím...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Range Rover Chieftain

První Range Rover se vrací v plné síle. Chieftain nabízí ve staré kastli novou techniku i 550 koní

Ilustrační foto

Kolik kilometrů ještě můžete ujet, když vám auto ukazuje prázdnou nádrž?

Rapper Slim Thug se svou sbírkou vozidel v hodnotě milionů

VIDEO: Známý Rapper se pochlubil sbírkou aut za miliony, některé skvosty už se ani nevejdou do garáže

Ilustrační foto

Škoda 120: Proč mizí legenda českého automobilismu ze silnic?

Subaru XV 2018

První jízda s novým Subaru XV. Koukněte, co zvládne na polygonu, kam se odváží jen ryzí offroady.

Původní Ford Mustang Bullitt

Všechny novinky Detroitu zastínil zrezivělý a omlácený Mustang. Má však cenu 83 milionů

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama