DISKUZE K ČLÁNKU

Prošli byste STK dnes s flaškou rumu? Je tu nový trik

Doby, kdy jste přes STK prošli s čímkoliv za flašku rumu, už jsou snad definitivně pryč. S rozmachem filtrů pevných částic se však objevil nový nešvar v podobě obcházení měření emisí během STK. Tomuto tématu již bylo věnováno mnoho času, ovšem nyní odborníci z ÚAMK přinášejí druhý díl seriálu, který se věnuje právě měření emisí v ČR. Celou situaci popisuje expert na měření emisí a školitel emisních techniků Libor Fleischhans.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Jan Š. (Hlasovali 2 lidé) 15.08.2017 18:51
ZRUŠIT STK, NEMÁ VÝSLEDKY !!! KAŽDÝ DEN JÍZDY PO… »
» Josef K. (Hlasovali 2 lidé) 16.08.2017 11:41
STK nejsou zbytečné. Málokdo má k dispozici jámu… »
» kolík (Hlasovali 2 lidé) 16.08.2017 13:01
Pan Fleischhans zapoměl zařadit mezi dovozce a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

kolík

kolík

80.188.116.XXX
nikdo nepracuje 24 hodin denně chytráku

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
Jak si k...va můžete dovolit napsat že lžu. Myslíte si že jsou tady fronty? Fronty jsou jen tři měsíce v roce a to jen na jaře.(alespoň u nás.) Tak si nechte ty hloupé a neznalé texty, Moc čtete hlouposti a koukáte na Novu, Asi panelákový povaleč. 11 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
Jak

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Karel V.

Karel V.

85.13.73.XXX
Takže to usnulo 18 18 18

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Karel V.

Karel V.

85.13.73.XXX
Pane, lžete - technik STK nemá čas aby si psal v pondělí v kuse 2 hodiny v diskuzi na internetu!!! 14 14 14 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
Technik STK. Ale asi dělám věci trochu jinak než někde ve Vašem světě!!!!!!!!!!! 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Karel V.

Karel V.

85.13.73.XXX
Ano a když vidím, jak se v Česku dělají STK....co není na fotkách...to neexistuje 18 Pane, nevím kdo jste, patrně někdo zainteresovaný....ale technik STK určitě nejste!!!! 11 11 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
A jsme kde jsme byli. V autorizovaných servisech budou kontrolovat práci sami po sobě. To je trochu střet zájmů ne???? Když vidím jak ve VW namontují čep a nedají šroub nebo naučtují výměnu kotoučů a destiček a nedají ani destičky. Takto přece nejde. Je to kolotoč ale pořád to vše dělají lidi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Karel V.

Karel V.

85.13.73.XXX
Ne, tady je systém postavený na ochranu businessu Dekry a ostatích, proč bych měl být při registrování dovozu znevýhodněn oproti registraci v jiných zemích EU? Proč musím dokládat zatížení přední nápravy u motorky, která jezdila v Německu a neměla problém?? Ano, chce to systém, nebo-li úředník...ale peníze kasíruje většinou Dekra....takže proč dělat změnu v legislativě a uvolnit STK pro autorizované servisy, že.....Dekra poskytuje jen servis....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
Je to složité. Každý to vidí z jiné strany. Je to jako když bude někdo nadávat na řidiče kamionu že dlouho předjíždí, Ale v životě si nezkusil jaký to je nahnat minutou hodiny aby dojel domu. Když někdo něco nezkusí neměl by na to nadávat.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
Pracuji jako technik STK tak vím co mi za dovezeniny projíždí pod rukama s čerstvým TUVem.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Karel V.

Karel V.

85.13.73.XXX
autopark v Německu, že je v žalostném stavu??? To si může dovolit napsat Čech??? Vemte 100 německých aut na silnici a pak vemte 100 čekých aut, vemte průměrný věk vozidel v registru....si děláte snad prdel!!!!

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
Když si přivezeš zanovní Škodovku takby měla mít COC list ze všemi daty a stačí klasická technická prohlídka. Ty informace si vyžaduje úředník na registru vozidel a ne DEKRA kamo. A nikdo nebrání jiné instituci aby provozovala stejnou službu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Karel V.

Karel V.

85.13.73.XXX
třeba v datech, jestliže nemám data, tak je mohu mít pouze od výrobce nebo DEKRY.....otázka zní, jak platná legislativa je "správně" namotaná, abych stále něco potřeboval.....takže, registruji-li vozidlo individuálně dovezené, které jezdilo v EU a nic nebránilo jeho provozu, tak dle požadavku Evropské komise ČR zrušila od 1.1.2015 proces schvalování takových to vozidel, ale stejně potřebuji "data". Tedy údaje, které se v běžném TP v běžné evropské zemi neuvádějí, nebo jsou dostupné kdekoliv na internetu, ale já jsem nucen je "koupit" - tedy uhradit poplatek za jejich poskytnutí buď výrobci nebo Dekře. Tedy dovezu-li si zánovní Škodovku, tak nepodléhám technické kontrole, protože je do 4 let stáří, ale stejně musím zaplatit za data, aby bylo co do našeho techničáku napsat. Dovezu-li si 4 stejná vozidla, musím 4x zaplatit buď za ZTP nebo výpis dat a je úplně jedno, že to jsou stejná auta, že jezdila v EU....já musím platit. Je toto v normální evropské zemi běžné??? Komu tohle prospívá??? Mě určitě ne a Dekra z toho má super business....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
Systém prohlídek si o moc lépe nefunguje. když Němci sami uznali že jejich autopark je v žalostném stavu a chtěli po celé EU zavést STK každým rokem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
Tak nevím co si představuješ pod slovem monopol? Stejné služby poskytuje i Centrum služeb když tomu tak rozumíš. Dekra má několik stanic po Čr ajinak je to výzkumný ustav. Za peníze poskytuje školení. audity. kalibrace a poradenství pro partnerské STK. Tak kde je sakra monopol v provádění Prohlídek? 11 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Karel V.

Karel V.

85.13.73.XXX
klasická česká povaha 12 hovno vědět a do všeho kecat....Ta DEKRA to dělá samozřejmě zadarmo, že 11 11 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Karel V.

Karel V.

85.13.73.XXX
Pokud někde funguje systém lépe, politici tam tolik nekradou, obyčejný člověk si vydělá více jak u nás, jezdí po kvalitnějších silnicích, má větší svobodu v podnikání a práci, tak budu k této zemi vzhlížet jak ke vzoru a je mi jedno, jestli je na západě nebo na východě!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
Ještě jedna věc je že DEKRA nemá monopol. Většina STK je v soukromém vlastnictví. Dekra je jen partner který poskytuje služby.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
kolík

kolík

194.228.11.XXX
My jsme jich tady měli už dost. A s BAGounama v Německu už to taky není jako dřív. A auta po čerstvem TUVu z Německa nejsou žádná hitparáda. Nevím co všichni na tom západě máte tak krásného.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit

Aktuálně

Dodge Challenger Hellcat na úprku před policií

Dodge Challenger Hellcat prohnal policejní vozy, zloděje zastavila až prázdná nádrž

Koncept Deep Orange 7

Budoucnost MINI v podání studentů: Technika úchvatná, ale co ten design?

Polestar 1

Polestar 1 odhalen! Skandinávský hybrid nabídne 600 koní a kvality Volva

V současné době zažívá závod Škoda Auto v Kvasinách největší modernizaci a rozšíření ve své historii.

Od Superbu po Karoq, Škoda slaví 70 let výroby automobilů v Kvasinách

Mazda Mx-5 upravená pro jízdu mimo zpevněné silnice

Ve stylu Mad Max přestavěl Mazdu MX-5. Ze skvělého sporťáku je nebojácný off-road

McLaren F1

Svůj McLaren F1 za 20 let ani nerozbalil, teď ho prodává

Hyundai Kona

Hyundai Kona jako elektromobil? První odhady mluví hned o dvou variantách

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama