Aston Martin DB11 dostal nadupaný motor z dílny Mercedes-AMG

-mao / AutoRoad.cz, 28. června 2017, 09:11 Google+

Automobilka Aston Martin dělala kolem nového motoru V8 pro vozy DB11 velké tajnosti, těm je však dnes konec. Podle dnešního prohlášení se zájemci o nádherná britská GT dočkají dvakrát přeplňovaného osmiválce nesoucího označení AMG.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Aston Martin DB11 s motorem V8 od AMG

Aston Martin DB11 s motorem V8 od AMG | foto: wheelsage.org

Sdílejte článek

Dvakrát přeplňovaný motor V8 o objemu 4.0 litru dá k dispozici výkon 375 kW (510 k) a točivý moment 695 Nm. Díky tomu dokáže Aston zrychlit z 0 na 100 km/h za rovné 4 vteřiny a dosáhne maximální rychlosti 301 km/h.

Zákazníci si však stále budou moci zvolit i dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o objemu 5.2 litru, který generuje výkon 447 kW (608 k) a točivý moment 700 Nm. Ačkoliv má vůz k dispozici více koní, ve zrychlení z 0 na 100 km/h je rychlejší jen o 0,1 vteřiny a maximální rychlost činí 321 km/h.

Na těchto malých rozdílech ve výkonu má podle CarScoops hlavní vliv váha. Motor V8 je menší a mnohem lečí, než V12. Konstruktéři tak ušetřili nezanedbatelných 114 kilogramů, čímž srazili váhu DB11 s V8 na 1,860 kg.

Pokud se však bojíte, že zběsilý německý motor AMG pokazí Aston Martinu jeho styl elegantního britského gentlemana, můžeme vás uklidnit. Technici z britské automobilky vyvinuli nový výfukový systém, vlastní systém sání a také vytvořili zcela nový software pro řídící jednotku, který zajistí typické chování vozů Aston Martin. Mimo jiné došlo i na úpravu podvozku.

Aby bylo snazší odlišit od sebe vozy s motorem V8 a V12 na první pohled, dostala varianta V8 tmavé rámečky světlometů, speciální hliníková kola a dva výdechy na kapotě, zatímco verze V12 má tyto výdechy čtyři.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Aston Martin DB11 dostal nadupaný motor z dílny Mercedes-AMG

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kolona na padesátiproudové čínské dálnici

Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

Nadšený řidič motokáry nedokázal odolat prvnímu sněhu

VIDEO: První sníh si užíval na motokáře, radost mu zkazil až místní Šerif

Náraz byl tak silný, že poškodil i pravou část vozu.

Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

fiat punto

Punto je rekordmanem. Ale tohle prvenství by měl Fiat řešit hodně rychle

Ilustrační foto

Pozor na sváteční kocovinu, zítra by vás mohla připravit o řidičák

Tekuté stěrače vám mohou za volantem hodně pomoci, ovšem jejich aplikaci byste neměli podceňovat

Tekuté stěrače mají smysl. Jaké zvolit a jak je správně aplikovat?

reklama
reklama

Doporučujeme

Lamborghini Huracán LP 610-4

Nejrychlejší taxi na světě? Zastavte si tohle luxusní Lamborghini

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Víte, proč mají americké policejní vozy přední rámy? Tohle by si s Octavií nikdo nedovolil

  2. Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

  3. Jak vybrat kapalinu do ostřikovačů? Některé vám mohou rozežrat auto

  4. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  5. TEST: Mitsubishi ASX 2018 facelift prospěl. Pozornost ale věnujte výbavě a motorizaci

  6. Test: Peugeot 5008 je sice SUV bez 4x4, má ale něco, co mu konkurence může jen závidět

reklama

Zprávy odjinud