Můžete se snažit jak chcete, ale dřív nebo později se na vašem vozu nějaký ten malý důlek objeví. Může ho způsobit počasí, zvíře, nepozorný řidič nebo jen dítě s míčem. Oprava podobné promáčkliny může vyjít pěkně draho, my však známe trik, který by vám mohl pomoci ještě před tím, než se do servisu vypravíte.
Ve videu, které se objevilo na YouTube kanále "TeamFamily" se můžeme podívat na to, jak jednoduše opravit promáčklou karoserii, nebo pomačkaný nárazník, aniž bychom museli platit desetitisíce za karosářské práce a lakovnu. Výsledek sice není vždy stoprocentní, pokaždé je však vidět výrazné zlepšení.
Co je tedy potřeba k rychlé a jednoduché opravě promáčklé karoserie? Budete se divit, ale jen kastról horké vody a obyčejný zvon na odpady. Jak je vidět z videa, poškozený panel karoserie byl nejdříve polit horkou vodou, poté na něj majitel vozu přitlačil zvon a prudkým trhnutím ven zmačkaný plech opět narovnal. Zdá se to být až neuvěřitelně snadné.
U plastového nárazníku, který byl poškozen na rohu, nepřipadalo použití zvonu v úvahu. Majitel tak opět místo polil horkou vodou, lehl si pod vůz a pravděpodobně jen rukou vytlačil ohnutý plast opět ven.
V případě nárazníku sice zůstávají vidět drobné promáčkliny, ovšem u opravy karoserie na boku vozidla se zdá, že po poškození nezbyly ani památky. Z kvality záznamu samozřejmě nepoznáme, zda nedošlo k poškození laku, ovšem k tomu by mohlo dojít už během promáčknutí.
Tento návod bohužel není univerzální a rozhodně s ním ze zdemolovaného auta neuděláte auto nové. Může vám však pomoci jako první pomoc, pokud na autě podobnou promáčklinu naleznete.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.