Ferrari se atmosferických motorů nevzdá. Místo turba nasadí hybridní systém

AutoRoad.cz, 2. května 2017, 08:40 Google+

Ferrari potvrdilo, že atmosferické motory V12 zůstanou i nadále v nabídce. Doplnit tyto motory o turbodmychadlo by možná bylo zajímavé, místo něj však časem dostanou hybridní systémy, které pomohou splnit nové emisní normy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ferrari 812 Superfast, zatím poslední Ferrari s motorem V12

Ferrari 812 Superfast, zatím poslední Ferrari s motorem V12 | foto: Ferrari S.p.a.

Sdílejte článek

Když se letos na autosalonu v Ženevě představilo Ferrari 812 Superfast, mnozí se obávali, že jde o poslední vůz značky Ferrari s atmosferickým motorem V12. Jejich obavy však včera rozptýlil šéf automobilky Sergio Marchionne, který tuto informaci sdělil serveru Autocar.

Ten totiž citoval šéfa oddělení vývoje motorů, podle kterého by montáž turbodmychadla na motory V12 byla "šílenství". Místo toho tak atmosferické motory doplní jen hybridní systém. Ovšem nepůjde o hybrid ve smyslu úspory paliva či snižování emisí. Cílem Ferrari je totiž využívat hybridní a elektrické systémy k dalšímu zvyšování výkonů a zlepšování jízdních vlastností.

Současné motory V12 splňují požadavky směrnic EU ohledně emisí s poměrně velkou rezervou. Přísnější pravidla, která mají přijít v roce 2021, by měl snadno splnit právě nový motor s hybridním systémem.

Vytisknout

Diskuze: Ferrari se atmosferických motorů nevzdá. Místo turba nasadí hybridní systém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

DS 7 Crossback je prvním SUV značky pro Evropu, na mušce má Audi i BMW.

DS 7 Crossback přichází. Rovnou dostal speciální edici La Première

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud