AC Schnitzer se pořádně podívalo na BMW X6 xDrive50i. Úprav není málo

ar5, 20. prosince 2016, 08:30 Google+

Obludné BMW X6 dostalo nový bodykit od firmy AC Schnitzer. Ten změnil přední i zadní část a klasickou verzi proměnil v ostré Mko.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW X6 xDrive50i s body kitem od AC Schnitzer

BMW X6 xDrive50i s body kitem od AC Schnitzer | foto: AC Schnitzer

Sdílejte článek

Karoserie totiž dostala nové zadní křídlo, zakázkové výfukové potrubí anebo 22" disky kol. Kontroverznost auta je tak díky tomu na mnohem vyšší úrovni. Někdo jej totiž naprosto nesnáší, druzí ho naopak milují a chtějí ho mít ve své garáži. Přitom je X6 ve srovnání s X5 o podstatnou část nepraktičtější.

A právě proto AC Schnitzer chtěl tyhle dva světy lidí více sblížit a připravil si optický tuning. Vybral si k tomu verzi xDrive50i, coz obnáší pod kapotou instalovaný dvakrát přeplňovaný osmiválec s objemem 4,4litru. Jeho výkon dosahuje 449 koní a točivý moment 650 Nm je posílán na všechna čtyři kola.

Zcela nový bodykit doplňují také nové kryty zpětných zrcátek a difuzor integrovaný do zadního nárazníku. Pro lepší zvukový projev se bude určitě hodit upravený výfukový systém, který ale na druhou stranu nepřidal ani jeden kůň výkonu. I tak je tohle pro někoho šíleně divné BMW dostatečně rychlé a dravé.

Google+ Vytisknout

Diskuze: AC Schnitzer se pořádně podívalo na BMW X6 xDrive50i. Úprav není málo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kolona na padesátiproudové čínské dálnici

Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

Nadšený řidič motokáry nedokázal odolat prvnímu sněhu

VIDEO: První sníh si užíval na motokáře, radost mu zkazil až místní Šerif

Náraz byl tak silný, že poškodil i pravou část vozu.

Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

fiat punto

Punto je rekordmanem. Ale tohle prvenství by měl Fiat řešit hodně rychle

Ilustrační foto

Pozor na sváteční kocovinu, zítra by vás mohla připravit o řidičák

Tekuté stěrače vám mohou za volantem hodně pomoci, ovšem jejich aplikaci byste neměli podceňovat

Tekuté stěrače mají smysl. Jaké zvolit a jak je správně aplikovat?

reklama
reklama

Doporučujeme

Mazda Roadster Classic Red odkazuje na původní otevřený model.

Nádherná vzpomínka na minulost oživí Tokio, Mazda vedle ní předvede i sportovní…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Víte, proč mají americké policejní vozy přední rámy? Tohle by si s Octavií nikdo nedovolil

  2. Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

  3. Jak vybrat kapalinu do ostřikovačů? Některé vám mohou rozežrat auto

  4. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  5. TEST: Mitsubishi ASX 2018 facelift prospěl. Pozornost ale věnujte výbavě a motorizaci

  6. Test: Peugeot 5008 je sice SUV bez 4x4, má ale něco, co mu konkurence může jen závidět

reklama

Zprávy odjinud