Audi tvrdě odmítá nasazovat do modelů RS divoký jízdní režim

ar5, 2. listopadu 2016, 09:15 Aktualizováno 2.11.2016, 15:11 Google+

Poslední dobou se rozmáhá trend cpát do nových aut tzv. driftovací režim. S ním přišel například nový Ford Focus RS a v posledních dnech se jím chlubí nový Mercedes-AMG E 63. Jenže ne každému je tahle vychytávka po chuti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Audi RS3 Sedan ukazuje pětiválec 2.5 TSI o výkonu 400 koní!

Audi RS3 Sedan ukazuje pětiválec 2.5 TSI o výkonu 400 koní! | foto: Audi

Sdílejte článek

Tak například Audi je ostře proti ní. Podle ní je driftovací režim nesmyslem, a to hlavně z důvodu používání pohonu všech kol Quattro a zachování solidní trakce na všech površích. Je sice pravdou, že nová generace modelu Q5 bude mít nastaven systém pohonu všech kol do lehce přetáčivého režimu, jenže to ještě neznamená, že s autem půjde vždy a všude driftovat a jezdit bokem.

U modelů Audi prostě nic takového jako driftovací mód neuvidíme, protože by to bylo proti politice značky a výrobce nechce ze svých aut dělat auta bez potřebné trakce. Trošku bokem se bude dát jezdit i s omlazeným Audi S3, které na jízdní režim Dynamic pošle více výkonu na zadní kola. Stále to ale nebude konkurent pro trojkové BMW, které bokem půjde mnohem snáz.

Obecně vzato pak driftovací režim není žádnou výhodou. Je to jen pomůcka pro ty, co neumí vykouzlit drift za pomoci svých nohou a rukou (a také vhodného vozu). Výsadou drifterů bude vždy volba aut se znakem BMW a ani nějaký Ford Focus RS tohoto výrobce svým driftovacím režimem nedostihne.

Vytisknout

Diskuze: Audi tvrdě odmítá nasazovat do modelů RS divoký jízdní režim

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Srba Servis

Čím starší Opel, tím levnější díly: Využijte akci Classic Servis Opel u Srba…

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud