Svolávací akce se málokdy dotkne i prestižních výrobců, jakým je třeba Bentley. Ten aktuálně řeší problémy s modelem Continental Flying Spur.
Podle dostupných informací má tento model problémy se střešním oknem. Konkrétně se jedná o exempláře z data výroby 25. dubna 2007 až 31. října 2008 a vše způsobuje nekvalitní lepidlo a těsnění. Díky tomu se může v extrémním případě okno uvolnit a například uletět.
Jedná se o chybný výrobní proces, kdy dodavatel oken sklo patřičně neočistil, což znemožňuje dostatečně pevnou účinnost lepidla a těsnění. Podle mluvčího společnosti Bentley se celá věc týká všech Continentalu Flying Spur, jenž jsou provozovány v podmínkách s extrémními výkyvy teplot.
I přes to vše však výrobce nezavedl nějaká omezení pro majitele. Zřejmě to není tak velký problém, jak by se mohlo zprvu zdát. Zatím ani není hlášena žádná nehoda, která by souvisela s dotyčným vadným střešním oknem. Každý majitel postiženého Bentley by měl dostat dopis, v němž bude vyzván k bezplatné návštěvě svého servisu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?