Mysleli jste si, že nové Céčko od Mercedesu už nemůže být lehčí? Tak to jste na omylu, podle Mercedesu se u další generace chystá razantní di
Aktuální generace s označením (W205) prošla efektivní dietou, která vedla ke snížení hmotnosti až o 100 kg ve srovnání s předchozí generací. Jenže další generace bude muset jít ještě dále a tak Mercedes-Benz plánuje zavést další instalaci hliníkových komponentů ve výrobním procesu pro příští generaci C-Class.
Ta dostane pravděpodobně název (W206) a očekává se, že přijde na světové trhy v roce 2020. Novinka má mít celou řadu hliníkových komponentů, což budoucímu céčku umožní být ještě lehčí než stávající generace. Vše prospěje snížení spotřeby paliva a samotné dynamice vozu.
O všem promluvi Jason Hoff, generální ředitel divize Mercedes-Benz v USA. Ten pro server Automotive News prozradil, že příští generace Céčka přijde s moderními spojovacími technologiemi, mezi něž patří ocelové pláty karoserie kombinované s hliníkem. Nová technologie bude zaměstnávat nové spojovací techniky, kteří musí umět laserové svařování, lepení a nýtování.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?