Puristé se dočkají, Porsche 911 GT3 skutečně dostane „šaltpáku“

ar6, 19. července 2016, 15:24 Google+

Nedávno omlazené Porsche 911 mnoho nadšenců nepotěšilo. Atmosférické motory totiž vyměnilo za přeplňované šestiválce, které zase sebrali něco z charakteru německé legendy. Malou vzpruhou by mohla být omlazovací kúra u 911 GT3.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche 911 GT3 se dočká také manuální převodovky.

Porsche 911 GT3 se dočká také manuální převodovky. | foto: Porsche

Sdílejte článek

911 GT3 platí za jednu z extrémnějších verzí řady 911. Vyčítána jí však často je absence manuální převodovky, protože současná specifikace s 3.8litrovým šestiválcem o výkonu 350 kW (475 k) pod kapotou má výhradně dvouspojkový automat PDK. Ten je u Porsche samozřejmě vybroušen k dokonalosti, zážitek z manuálního řazení ale nabídnout neumí. Spolu s nadcházejícím faceliftem se ale možná dočkáme změny.

Špionážní fotografové magazínu Motor1 totiž zachytili několik testovacích prototypů omlazené 911 GT3. A ačkoliv většina aut měla volič automatu a pádla pod volantem, povedlo se zachytit jedno kupé s podivným krytem na středovém tunelu. Evidentní je na fotkách také absence pádel pod volantem, což by mělo znamenat jedinou věc. GT3 se dočká manuální převodovky! Porsche má na výběr prakticky dvě skříně - sedmistupňovou z klasické Carrery nebo šestistupňovou z odlehčené verze 911 R. Pravděpodobněji se údajně jeví druhá varianta.

Zatímco nad technikou můžeme i nadále spekulovat, vzhled vozu již neznámou není. V minulém týdnu totiž nizozemské zastoupení značky omylem ukázalo kompletní podobu vozu ve 3D prostřednictvím speciální aplikace. Nové tak jsou oba nárazníky, vpředu s většími nasávacími otvory, zadní světla a také LED diody pro denní svícení. Výše zmíněný atmosférický šestiválec by pak měl zůstat zachován, stoupnout by měl ale výkon i točivý moment. Místo premiéry zatím nebylo určeno, dá se ale předpokládat, že jím bude nadcházející pařížský autosalon.

Vytisknout

Diskuze: Puristé se dočkají, Porsche 911 GT3 skutečně dostane „šaltpáku“

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Hyundai Tucson je prvním z řady modelů bez označení s písmenkem i.

Hyundai čekají masivní změny jmen, prý kvůli Evropě

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud