Současná generace Jeepu Grand Cherokee je zatím možná nejvíce problémovým modelem značky. Máme tady totiž jeho další svolávací akci.
Například před měsícem se Cherokee musel svolávat do servisů kvůli brzdám a nyní se objevili potíže s automatickou převodovkou. Ta se údajně může zaseknout v parkovací poloze nebo v neutrálu, čímž se majitel auta prostě nerozjede.
Za vše prý mohou spoje drátů, jenž se mohou uvolnit a rozpojí se jejich kontakt. Následkem toho se z voliče automatu stane jen bezvýznamný kus něčeho, díky čemuž se z Jeepu nepojízdný kus plechu.
Zatím se přišlo na to, že celá svolávačka se týká 37 372 kusů. Z toho jich 32 tisíc jezdí po uzemí USA. Do servisu však musí taktéž 2500 exemplářů, které výrobce rozvezl různě do Evropy. Je tak dost možné, že i u nás se nějaký ten kousek najde.
Potěší snad jen fakt, že k zaseknutí převodovky v neutrálu nemůže dojít za jízdy. Po dopravení postižených aut do servisu, následně technici převodovku a elektrické spoje prověří a v případě potřeby, je bezplatně opraví.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.