Jaguar XF s dvoulitrovým dieselem hrabe všemi čtyřmi, techniku si vypůjčuje od F-Typu

ar6, 25. ledna 2016, 02:35 Google+ North American International Auto Show 2016

Pohon všech kol zatím Jaguar XF kombinoval výhradně s vrcholným benzínovým třílitrovým šestiválcem. Až téměř po roce od uvedení přichází ke slovu také dvoulitrový naftový čtyřválec, čímž se čtyřkolka stává dostupnější i rozvážnějším řidičům.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jaguar XF 2.0d bude od nynějška dostupný i s pohonem všech kol.

Jaguar XF 2.0d bude od nynějška dostupný i s pohonem všech kol. | foto: Jaguar

Sdílejte článek

Systém pohonu všech kol, vážící 105 kilogramů, je stejný jako u sportovního F-Typu. Za běžných podmínek je tak síla motoru posílána na zadní kola, v případě potřeby však dokáže elektronika během několika okamžiků připojit také přední nápravu. Za příplatek může být čtyřkolka, namísto běžných režimů Race, Ice a Snow, vybavena systémem Adaptive Surface Response.

Dvoulitrový vznětový čtyřválec pod kapotou produkuje 180 koní při 4000 ot./min a 430 Nm mezi 1750 - 2500 ot./min, což v kombinaci s osmistupňovým automatem stačí na akceleraci z 0 na 100 km/h za 8,4 sekundy a maximální rychlost 222 km/h. Spotřeba paliva je průměrně 4,9 l/100 km.

Napříč celou nabídkou je, v případě že sáhnete po osmistupňovém automatu, dostupný systém Configurable Dynamics, upravující řízení, odezvu plynu, převodovku i podvozek podle preferencí řidiče. Tato technologie se ale netýká výlučně modelu s pohonem všech kol.

Dvoulitrový diesel v kombinaci s pohonem všech kol je v Čechách dostupných ve výbavě Pure, Prestige, Portfolio nebo R-Sport. Základní cena je 1 321 925 korun, pokud se díváte na druhý konec nabídky (verze Portfolio), připravte si minimálně 1 502 578 korun.

Vytisknout

Diskuze: Jaguar XF s dvoulitrovým dieselem hrabe všemi čtyřmi, techniku si vypůjčuje od F-Typu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Omlazená Kia Forte5 je hezčí a technicky vyspělejší.

Kia Forte modernizací prokoukla, lepší než Cee'd ale není

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud