I přes blížící se konec hydropneumatického odpružení u Citroënu se nemusíme obávat, že by se na trhu začaly objevovat tvrdé a nekomfortní vozy. Náhradu za tento populární systém totiž máme očekávat poměrně brzy, uvedla generální ředitelka značky Linda Jackson.
Zcela nový systém má být naprosto revoluční a má být nabdnut exkluzivně ve vozech Citroën. Linda Jackson dále k novince prozradila, že plány jsou zatím hodně tajné, stejně tak i veškeré detaily o principu fungování nového odpružení. Není tak jasné, zda si vůz bude sám od sebe hlídat svou světlou výšku, nebo se bude jednat o jiný typ odpružení.
Koncernový partner, značka Peugeot, jej však nedostane. Je tak zřejmé, že jedinou značkou, která by mohla obdobný systém nabízet, je značka DS. Šéf DS Yves Bonnefront navíc v minulosti oznámil, že vývojáři zkoumají nový systém odpružení. „Máme příležitost získat nové technologie pro budoucnost Citroënu a jsem si jistá, že právě tato zmíněná nejlépe sedí k základním hodnotám Citroënu,” řekla ke všemu Linda Jackson.
Co se týče modelové nabídky, ta se má v budoucnosti smrsknout na 7 modelů a osm řad. Jisté je však to, že s největší pravděpodobností se nedočkáme nástupce vlajkové lodi, modelu C5. Její prodeje jsou mizivé a sílící konkurence ho tvrdě válcuje.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?