Tesla oznámila svou doposud největší svolávací akci, která se týká téměř 90 tisíc kusů Modelu S.
Svolávací akce je výsledkem špatné funkčnosti jednoho z předních bezpečnostních pásů. Ten při zapnutí není správně a pevně ukotven a tento problém se týká výše udaného počtu. "Tesla nedávno zjistila, že u Modelu S se na trhu v Evropě objevuje problém s předním bezpečnostním pásem, který nebyl řádně připojen.
Žádné z postižených aut naštěstí nebylo zapojeno do žádné srážky a tak nebyly zjištěny žádná zranění řidiče či spolujezdce. Nicméně, v případě nárazu by takový bezpečnostní pás neposkytl úplnou ochranu. Tesla už stihla prohlédnout asi 3000 vozidel a zatím nenašla zmíněný problém. Přesto se společnost rozhodla prozkoumat všechny ostatní vyrobené kusy.
"Na počátku listopadu zákazník, který seděl na předním sedadle spolujezdce, se otočil dozadu, aby mohlo mluvit s pasažérem vzadu a pás se odpojil" řekli zástupci Tesly.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?