Čtyřválec e-XDi 220 o objemu 2.2 litru má 178 koní a 400 Nm, dostupných v pásmu 1400 - 2800 ot./min. Vedle standardního manuální šestikvaltu bude k dispozici rovněž sedmistupňový automat, jehož původ musíme hledat u německého Mercedesu. Exkluzivně pouze s ním bude k dispozici pohon všech čtyř kol, manuál tak bude vždy spřažen s pohonem zadní nápravy. Kombinovaná spotřeba Rodiusu se pak v závislosti na zvolené kombinaci pohybuje mezi 7,2 - 7,8 l/100 km.
Zbytek auta zůstal nezměněn, to znamená, že interiér pojme sedm pasažérů (v Jižní Koreji může mít interiér kapacitu dokonce devět nebo jedenáct lidí) a 875 - 3146 litrů zavazadel. O vzhledu karosérie s velkou maskou chladiče a až konzervativně řešenými světly už byla řeč, pracoviště kolem řidiče je determinováno uprostřed palubní desky umístěným přístrojovým štítem, rozměrným multifunkčním volantem nebo místy mírně lacinými plasty. Nechybí však kůže nebo množství odkládacích prostor.
U nás bohužel Rodius, nebo vlastně jakýkoliv SsangYongu, už nějakou dobu nekoupíte. V Německu ale MPV s novým motorem startuje na 24 990 eurech (cca 675 000 korun). Za čtyřkolku dáte nejméně 33 290 euro (cca 900 000 korun).