Motorová paleta Alfy Romeo Giulia nečekaně odhalena! Bude to stačit na konkurenci?

ar8, 15. listopadu 2015, 17:55 Google+

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio se představila VIP společnosti koncem června ve znovuotevřeném muzeu italské automobilky. Veřejnost se dočkala až o tři měsíce později na frankfurtském autosalonu. Ovšem stále čekáme na premiéru Giulie v civilním provedení a takovou kompenzací za čekání může být uniknuvší část motorové palety modelové řady Giulia.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio | foto: Alfa Romeo

Sdílejte článek

S touto informací přišel dnes italský server Auto Italia Evolution, který zveřejnil snímek s neúplným seznamem motorizací civilní Giulie. Pochopitelně není to prozatím oficiálně potvrzené, ale znáte to – Není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu. Pokud se zmíněný seznam zakládá na pravdě, zaslouží si Alfa Romeo pochvalu, neboť všechny motorizace mají obsah dva litry a více. I když je taky velmi pravděpodobné, že později dorazí i menší benzínové i dieselové motory, například nějaká čtrnáctistovka nebo šestnáctistovka.

Vezmeme-li to postupně dle seznamu, na začátku je vznětový agregát 2,2 JTDM s výkonem 150 koní, ke kterému si bude možné objednat šestistupňovou manuální (MTX) nebo osmistupňovou automatickou (ATX) převodovku a standardem bude pohon zadních kol. Stejnou motorizaci si lze vybrat i s výkonem 180 nebo 210 koní. U obou verzí je v nabídce šestistupňový manuál i osmistupňový automat. Slabší provedení bude výhradně s poháněnou zadní nápravou, kdežto nejsilnější 2,2 JTDM nabídne pohon všech čtyř kol.

img-responsive

Odhalený seznam motorů, Alfa Romeo Giulia | foto: AutoItaliaEvolution.it

K Alfě Romeo patří samozřejmě benzínové motory, konkrétně u Giulie bude k mání 2,0 GME (Global Medium Engine – motor z nové globální rodiny FCA) o výkonu 200, 250 či 280 koní. Všechny verze budou spjaty pouze s osmistupňovým automatem. Nejslabší provedení bude mít pohon zadních kol, 250końová varianta nabídne jenom pohon všech čtyř kol a u nejsilnější bude možné si vybrat pohon zadních nebo všech čtyř kol.

Pochopitelně se vyskytuje na seznamu také výkonná Giulia Q, a to ve třech specifikacích. Je jasné, že všechny budou mít pod kapotou 2,9litrový dvakrát přeplňovaný šestiválec. První verze bude disponovat výkonem 510 koní, sedmistupňovou převodovkou DCT a pohonem zadních kol. Druhá v pořadí nabídne totožný výkon, ale také šestistupňový manuál, jenž bude přenášet veškerou sílu na zadní nápravu. Poslední variace se pochlubí výkonem 490 koní, osmistupňovou automatickou převodovkou a opět pohonem zadních kol.  Nutno říci, že zveřejněné motorizace jsou velmi zajímavé. Teď však se ještě naskýtá otázka, kdy dojde k premiéře civilní Giulie…

Zdroj: autoitaliaevolution.it

Vytisknout

Diskuze: Motorová paleta Alfy Romeo Giulia nečekaně odhalena! Bude to stačit na konkurenci?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mix karosářských dílů

Jak bude vypadat nejhezčí auto podle Čechů? Pomozte nám s výzkumem

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud