Ladičská firma Hamann si do parády vzala nové Porsche Macan S Diesel a výsledek stojí za velkou pozornost.
Komu nestačí obyčejný naftový Macan, ten by mohl být spokojen s tímto výtvorem. Vůz byl vybaven widebody kitem, sportovními pružinami a 22palcovými koly Anniversary EVO s pneumatikami Conti SportContact 6. Vzadu mu nechybí zadní křídlo z karbonu a Active Sound sportovní výfukový systém, který je konstruován z nerezové oceli a lze nastavit jeho zvuk pomocí mobilní aplikace.
Pod kapotou motoru pracuje standardní 3,0litrový šestiválcový vznětový motor, jenž dostal navýšený výkon 310 koní a 680 Nm točivého momentu. Hamann tak z motoru vydoloval o 52 koní a 100 Nm navíc. I to je hlavním důvodem, proč dokáže tohle stvoření nabídnout zrychlení z 0-100 km/h za 5,7 sekundy, což je zlepšení o 0,4 sekundy oproti sériovému modelu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.